České e-shopy
Polské Allegro kupuje české e-shopy Mall Group a kurýrní firmu WeDo
05.11.2021 Polská společnost Allegro se dohodla na převzetí stoprocentního podílu v české skupině e-shopů Mall Group a v kurýrní firmě WeDo. Celková hodnota transakce je až 975 milionů eur (přibližně 24,7 miliardy Kč), uvedla v tiskové zprávě společnost Rockaway Capital. Spolu s investičními skupinami PPF a EC Investments je dosavadním spoluvlastníkem Mall Group. Mall koupily v roce 2016 spolu se srovnávačem Heureka.cz za více než 200 milionů eur, tedy asi 5,4 miliardy Kč.
Falešné slevy se nevyhnuly ani letošnímu Black Friday. Vždy neplatí ani to, že by dnes nebo v tomto týdnu bylo údajně zlevněné zboží levnější než jindy v roce
27.11.2020 Právě dnes vrcholí takzvaný „Black Week“, neboli týden slev a akčních nabídek – byť leckdy falešných. Velké předvánoční nakupování kulminuje stále populárnějším „Black Friday“ – „Černým pátkem“. Žně zaznamenají například české e-shopy, které se mohou během „Black Weeku“ a následujících tří předvánočních, adventních týdnů těšit na tržby čítající zhruba 35 miliard korun, a 75 procent více než loni. Vyplývá to z dosavadního listopadového zájmu o nákup na tuzemských e-shopech, která je právě zhruba o tři čtvrtiny vyšší než loni, alespoň co se tedy nárůstu objemu tržeb týká.
České e-shopy měly díky koronaviru v dubnu rekordní nárůst tržeb, nákupním hitem byly dezinfekce, dětská pyžama a set-top boxy. Naopak tržby v ubytování klesly o 96 procent
05.06.2020 Tuzemský maloobchod vykázal v dubnu svůj nejhlubší meziroční propad minimálně od začátku tohoto tisíciletí, tedy za celé období od ledna 2001. Platí to jak pro maloobchod bez zahrnutí motoristického segmentu, tak pro ten, který jej zahrnuje. V případě maloobchodu bez zahrnutí motoristického segmentu propad činí 10,6 procenta. V případě maloobchodu se zahrnutím motoristického segmentu propad činí 21,2 procenta. Došlo tedy k prohloubení propadu také v porovnání s letošním březnem, kdy už byl pokles rekordní.
Česká e-commerce před největší příležitostí za 20 let, promění ji jen někteří
31.03.2020 Do roku 2003 většina e-commerce odborníků věřila, že čínský e-commerce trh bude brzy patřit hráčům s americkým kapitálem. eBay zde podporoval EachNet, zkušenosti lokálních firem s B2C e-commerce byly mizivé. Jenže pak se „něco stalo“. A pár měsíců poté se dominantním hráčem čínské e-commerce trhu stala Alibaba, původně B2B obchodní společnost, následovaná do té doby málo známou společností JD.com, která ještě nedávno prodávala cédéčka a vypalovačky. To něco byla epidemická krize způsobená první vlnou SARS. Onemocnělo jí 5000 lidí a po sobě zanechala 350 mrtvých.
Další články k tématu České e-shopy
Black Friday se blíží, bude rekordní. Češi utratí desítky miliard, u žen vedou oděvy a obuv, u mužů elektronika
23.11.2019 Právě začíná takzvaný „Black Week“, neboli týden slev a akčních nabídek – byť leckdy falešných. Velké předvánoční nakupování vyvrcholí v pátek, 29. listopadu, stále populárnějším „Black Friday“ – „Černým pátkem“. Žně zaznamenají například české e-shopy, které se mohou během „Black Weeku“ a následujících tří předvánočních, adventních týdnů těšit na tržby čítající více než 20 miliard korun.
Zoot.cz a Mall.cz chystají propojení
29.11.2018 Obchod nabízející oblečení Zoot.cz je jedničkou na našem trhu, přesto se mu nedaří, jak by si představoval. Druhý největší e-shop v ČR Mall.cz chce rozšířit svou nabídku.
Podvody vzrostly o 20 procent: MONETA varuje před falešnými e-shopy a podvodnými SMS zprávami
10.12.2024 Nakupování vánočních dárků prostřednictvím e-shopů je mezi Čechy stále oblíbenější. Tento trend však nahrává také podvodníkům, jejichž aktivita se podle Monety v listopadu navýšila v porovnání s předchozím rokem o 20 %. Kromě falešných dopravců, kteří prostřednictvím podvodných SMS zpráv, telefonátů či e-mailů usilují o získání přístupu do bankovnictví svých obětí, se v posledních týdnech objevují například podvodné zprávy od orgánů státní správy či takzvaný SIM Swap.
Black Friday se blíží. E-shopy v ČR větří rekordní rok, vyplatí se nakupovat na německých e-shopech a není třeba se tolik bát pozdního online nákupu v Číně
24.11.2020 „Vánoční šílenství“ letos vypuklo dříve a odehrává se online (na e-shopech). Stálicemi je elektronika jako jsou mobily, herní konzole, chytré hodiny, ale letos také notebooky (zde obchodníci říkají, že některé jsou nedostatkové a lepší to bude až v lednu či únoru). Oblíbené jsou také menší domácí spotřebiče, které nám zjednodušují život a podporují zdravý životní styl, kromě kávovarů také třeba smootiovače, multifukční hrnce. Frčí také fitness pomůcky. Pro děti elektronické hračky pro děti, lego nebo značkové oblečení, sportovní vybavení.
Alza.cz – Krásný český jednorožec
03.12.2019 E-shopy v poslední letech zažívají nejen v Česku velice dynamický a bouřlivý rozvoj a růst. Stačí vzpomenout na americký Amazon nebo čínskou Alibabu. V Česku je jedničkou Alza.cz. I podle intenzity reklamy v pražském metru se není čemu divit.
Investiční jistota
09.10.2020 Rychle a bezpečně uložit peníze, aby nedevalvovaly. To je cíl. Cesta vede nákupem fyzického zlata. V první polovině letošního roku vzali lidé prodejny a e-shopy doslova útokem. Řeč je o cihlách, slitcích i mincích. Prodejci zažili žně, zlato je jistotou v době nestability. Dění, politiky i ekonomiky. Bylo a bude jím vždy.
Co je VPN?
16.03.2021 VPN, jinými slovy Virtuální Soukromá Síť, je kvalitně zabezpečené a šifrované připojení v síti. Jinak řečeno, VPN vám umožňuje prohlížet si internet v soukromí. Znáte to, dnes se na internetu sleduje úplně vše. V podstatě je každý uživatel internetu sledován různými boty a to nonstop. Je zmapováno vaše chování na internetu, nejčastěji navštěvované weby, e-shopy a sleduje se, na jaký obsah se rádi díváte. Zkrátka jste pod neustálým dozorem "Velkého bratra".
CzechCrunch: Největšími e-shopy na českém trhu jsou Alza, Mall a Rohlík
31.05.2023 Největšími internetovými obchody na českém trhu jsou e-shop s elektronikou Alza, nákupní galerie Mall.cz a on-line supermarket Rohlík.cz. Stovka největších e-shopů měla loni tržby 120 miliard korun, což je 60 procent celkové útraty Čechů na internetu. Vyplývá to z žebříčku on-line magazínu CzechCrunch.
Internetový prodejce Mall uvažuje o vstupu na burzu
15.03.2021 Podle zdrojů serveru Mergermarket uvažuje společnost Mall Group, která je vlastníkem internetového obchodu Mall.cz a slovenského ekvivalentu Mall.sk o primárním úpisu svých akcií na trhu. IPO by pro firmu, která se nachází v červených číslech, znamenalo získání dalšího kapitálu pro své podnikání.
Česká e-commerce pomalu snižuje ztrátu, Češi ale nakupují víc. Jak si mohou naši obchodníci opět získat jejich pozornost?
07.02.2024 Vánoční sezona a povánoční výprodeje jsou za námi a zázrak nepřišel. Dle očekávání skončila v roce 2023 česká e-commerce opět v propadu – 6 %. A leden zatím nenaznačuje, že by došlo k nějaké výrazné změně. Češi přitom neutráceli méně, ba naopak, i po započtení inflace útrata mírně vzrostla. Kam se tedy poděly české peníze? Tam, kde zákazníci dostali lepší poměr ceny a výkonu. Pohltily je marketplaces a zahraniční obchodníci – podle našich dat dosáhly zahraniční transakce skoro pětiny celkového objemu. Takže je potřeba si přiznat – je to new normal a obchodníci, kteří nechtějí bojovat cenou, na to musí jít chytře – získat si zákazníka službami tak kvalitními, že hodnotou překonají ušetřené peníze. Největší potenciál pro zlepšení je v logistice, platbě a co největší personalizaci.
Související klíčová slova:
Čína | USA | Akvizice | Transakce | Benchmark | IPO | Platforma | EUR | Ekonom | Zkušenosti | Lukáš Kovanda | Obchodníci | Analýzy | Cena | Investiční | EBay | Trh | Zpráva | Obchodní den | ROCE | Tržby | Burze | Úspěch | Bankovnictví | Firmy | Alibaba | Propad | Akcionáři | Krize | ČTK | Zpomalení ekonomiky | Hlavní ekonom | Skupina PPF | Wood & Company | Czech Fund | Výkonný ředitel | PPF | Trinity Bank | Digitalizace | Investiční skupina | Trinity | Call centra | Obchod | Firma | Co bude | Black Friday | Největší obchod | Miliardy | E-shopy | Mindset | Impuls | Rozvoj | Úspěšné IPO | Investiční skupina PPF | NERV | Miliardy korun | Budoucnost | Onboarding | Digitální komunikace | Komunikace | Koronavirus | Trhy | WHO | Pokles | Situace | SARS | Pandemie | Obchody | Výdaje | Prodávající | Šíření koronavirové nákazy | Nouzový stav | Profitovat | Spotřebitelé | Koronavirová krize | Hotovost | Koronavirové krize | Potenciál | Šíření nákazy | E-commerce | Česká e-commerce | MALL | MALL.cz | Platba MALL Pay | MALL Pay | Ekonomiky | Národní ekonomická rada vlády | Národní ekonomická rada vlády (NERV) | Maloobchod | JD.com | JDE | Rekordní nárůst | Ocenění | Šance | Ceny | Online nakupování | Allegro | Společnost Allegro | EC Investments | JD | Situace na trhu | Polská společnost | Rockaway Capital | Příležitosti | Společnosti | Mall Froup | Rockaway Jakuba Havrlanta | WeDo | Vivantis | Mall.TV | Košík.cz | François Nuyts | Společnost | CZ | Platba | Mall.cz | Košík
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Banky | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot