Kantar
Nike na cestě za ztracenou inovací
03.10.2024 Ve středu klesly akcie společnosti Nike o 6 % po zveřejnění čtvrtletních finančních výsledků. Během posledních tří let ztratily akcie této společnosti až 45 % své hodnoty. Trh si všiml, že značka Nike ztrácí atraktivitu mezi spotřebiteli a zaostává jak za čínskými konkurenty jako je Shein, tak za novými prémiovými značkami, jako je Lululemon. Od Elliotta Hilla, který se vrací na post generálního ředitele, se očekává, že se touto otázkou bude zabývat, ale společnost čekají náročná čtvrtletí.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
27.06.2024 Technologická společnost Apple se s tržní kapitalizací 3,18 miliardy dolarů stala nejhodnotnější značkou a první, která dosáhla globální hodnoty 1 bilionu dolarů. Informaci zveřejnil žebříček BranDz společnosti Kantar. Hranici překonala díky patnáctiprocentnímu meziročnímu růstu, kterému napomohly investice do ekologických technologií a umělé inteligence.* Výrobce iPhonů si pozici nejhodnotnější značky udržel již třetí rok po sobě. Na druhém místě skončil Alphabet a na třetím Microsoft.
5 událostí, které dnes stojí za pozornost
14.06.2023 1) Úrokové sazby České národní banky by pravděpodobně někdy na konci roku měly začít klesat. Jak rychle, to nikdo neví, řekl na tiskové konferenci společnosti Broker Consulting bývalý guvernér ČNB Jiří Rusnok. Bude podle něj záležet na tom, jak se bude vyvíjet inflace. Sazby teď podle něj zůstanou tam, kde jsou. "Jestli se nyní mírně zvýší, neumím odhadnout," dodal. Bankovní rada ČNB bude o nastavení sazeb jednat příští středu.
Kantar: Nejhodnotnější značkou je Apple, následují Google a Microsoft
14.06.2023 Nejhodnotnější značkou světa je Apple, za ním následují Google a Microsoft, který předstihl loni třetí Amazon. Z netechnologických značek si prvenství připsal McDonald's, do první desítky se vrátila Coca-Cola. Vyplývá to z žebříčku 100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ, který sestavuje výzkumná společnost Kantar.
CNBC: V Číně roste zájem o virtuální lidi, využívají je firmy z mnoha oborů
02.01.2023 V Číně roste zájem o virtuální lidi. Podniky z řady oborů, od zákaznických služeb až po zábavní průmysl, platí za virtuální zaměstnance velké peníze. Technologická firma Baidu uvádí, že počet projektů virtuálních lidí, na kterých pracovala pro své klienty, se od loňského roku zdvojnásobil. Cenové rozpětí je přitom široké - klienti jsou ochotni za virtuálního zaměstnance ročně zaplatit od 2800 USD (63.300 Kč) do 14.300 USD (323.500 Kč), uvedl server americké televize CNBC.
Téměř každý pátý Němec sahá do úspor, aby vyžil, vyplývá z průzkumu Kantar
22.11.2022 Téměř každý pátý obyvatel Německa musel už v této době vysoké inflace a energetické krize kvůli pokrytí každodenních výdajů sáhnout po úsporách. Vyplývá to z průzkumu, který dnes zveřejnila agentura Kantar. Rostoucí inflace snižuje kupní sílu spotřebitelů. Informovala o tom agentura Reuters.
Podle Indexu prosperity patří české podnikatelské prostředí k nejhorším v Evropě. Založení firmy u nás může trvat až 25 dní, nejdéle z celé EU
12.10.2022 V eurounijním srovnání podnikatelského prostředí obsadila Česká republika 21. místo, vyplývá to z říjnového Indexu prosperity Česka. Vůbec nejhůře si tuzemsko vede v hodnocení podmínek pro založení podnikání, které jsou nejméně příznivé z celé EU. Jen samotné založení firmy u nás totiž trvá až 25 dní. Evropský průměr je přitom okolo 12 dnů. Zároveň je pro založení podnikání potřeba udělat více administrativních kroků než v ostatních zemích. V Česku je rovněž i málo startupů, a to pouze 131 na milion obyvatel, což odpovídá 21. místu v EU. Právě startupy přitom mají velký potenciál proměnit Česko z montovny na „mozkovnu“.
Index prosperity: Češi jsou v solidaritě a důvěře ve společnosti na 10. místě v EU
04.05.2022 Česko se v evropském srovnání solidarity a důvěry ve společnosti umístilo na desáté příčce. Podle výsledků Indexu prosperity Česka, společného projektu České spořitelny a Evropy v datech, každý pátý Čech dobrovolničí. Navzájem si důvěřuje 84 procent Čechů, dlouhodobě nízká je naopak důvěra Čechů ve vládu a instituce obecně.
Kantar: Nejhodnotnější značkou je Amazon, zvyšuje se i hodnota těch čínských
21.06.2021 Nejhodnotnější značkou světa je Amazon, za ním následují Apple a Google. Vyplývá to z žebříčku 100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ, který sestavuje výzkumná společnost Kantar. Žebříček také ukazuje, že se výrazně zvyšuje hodnota čínských značek, která už překonala hodnotu největších značek z Evropy.
Související klíčová slova:
Čína | Japonsko | Finance | Peníze | Inflace | Rusko | USA | HDP | Německo | Apple | Analytik | Daně | Sazby | Akcie | Bankovní rada | Bloomberg | Broker | Ekonomika | Evropská komise (EK) | Exekuce | Indikátory | Investice | Kapitálový trh | Open | Pozice | Trading | Trend | Tržní kapitalizace | Výkonnost | ČNB | Úrokové sazby | Banky | USD | Obchodování | Evropa | EU | Byznys | Zkušenosti | Výsledky | IEA | Facebook | Vzdělávání | Praxe | Index | Podpora | Bankovní rada ČNB | Broker Consulting | Česká ekonomika | Etoro | Finanční služby | Graf | Guvernér ČNB | HDP Německo | Hodnota akcií | Investing | Jiří Rusnok | Míra inflace | Reuters | Trh | Zkušenost | Zprávy | CNBC | Cenové rozpětí | Jeff Bezos | ROCE | Tim Cook | Světové ekonomiky | Komise | Microsoft | Investing.com | Podnikání | Energie | Rada ČNB | Podnikatelé | Agentura Reuters | Firmy | České firmy | Miliardy dolarů | Alibaba | Citi | Guvernér | Výzkumná společnost | Baidu | Tesla | Zahraniční firmy | Kapitalizace | Výhled | Krize | Inflace v Německu | Mezinárodní agentura pro energii (IEA) | Příjmy | Alphabet | ČTK | Švédsko | Podniky | Akcie společnosti | Výkonnost akcií | EK | Evropská komise | Společnost Apple | Tencent Holdings | BrandZ | Televize CNBC | TikTok | Digitalizace | Analytik portálu | ČNB Jiří Rusnok | Obchod | Konkurenceschopnost | Firma | Olívia Lacenová | Generální ředitel | Klesly akcie | Amazon | Louis Vuitton | Miliardy | Průmysl | Visa | Rozvoj | Celebrity | Prognózy | Státy EU | Americká automobilka | Míra | MasterCard | Nike | Ztráta | Růst poptávky | Inovace | Budoucnost | Analytička | SAP | Technologická společnost | Výsledky průzkumu | Hodnota značky | Google | Pokles | Situace | Zdravotní pojištění | Pandemie | Zlepšení | Adidas | Poptávky po ropě | Vývoj | Tencent | Solidarita | Špatné výsledky | Viceprezident | Spotřebitelé | Automobilka | Internetový obchod | Obchod Amazon | Bilion dolarů | OSVČ | Domácnosti | Růst | Potenciál | Ekonomiky | Slovensko | Organizace | Zelené energie | DPH | Úspory | Sociální síť | Očekávané výsledky | Investice do ekologických technologií | Finanční polštář | Zaměstnanci | Bezpečnost | Členské státy | Členské země | Velké peníze | Spolková vláda | Umělé inteligence | Unie | ČR | Berlín | Nikola | Lululemon | Úspěchy | Silicon Valley | Ceny | Růst poptávky po ropě | Důvěra | Hodnota Applu | Coca-Cola | Mezinárodní agentura pro energii | Nvidia | Korporátní daň | Česká republika | Foot Locker | Pinduoduo | Zdravotní péče | Čínské značky | Finanční výsledky | Automobilka Tesla | Nastavení sazeb | Air | Míra inflace v Německu | Investice společnosti | Vývoj hodnoty | Internetové společnosti | Transparency International | Cíle | Společnost Kantar | Deset nejhodnotnějších značek světa | Deset nejhodnotnějších značek | McDonald's | Technologie | AI | Odvětví | Divize | Wonderinterest Trading | Wonderinterest Trading Ltd | Bilion | Vnímání | Čínští výrobci | Mediální společnost | Společnosti | Katastrofy | Česká společnost | Hospodářské soutěže | Nová vláda | Češi | Energetické krize | Pozornost | Živelné katastrofy | Společnost | Výsledky společnosti | TIM | 3М | Rostoucí inflace | Apple Tim Cook | Infografika | Radek Špicar | Reality | Instituce | Invaze na Ukrajinu | Ruské invaze na Ukrajinu | Konflikt na Ukrajině | MWh | Invaze | Získávání zkušeností | Vlastnictví | Index prosperity | World Giving Index | Tereza Hrtúsová | Udržitelnost | Paweł Majtkowski | Vysoké inflace | Wonderinterest | Zájem o virtuální lidi | Virtuální lidi | OpenAI | Prodejce luxusního zboží | Finanční výsledky společnosti | Světové poptávky | Partnerství | Vice | Technologická společnost Apple | Úrokové sazby České národní banky | Shein | Oděvy | Obnovitelné energie | ProCent | Náskok před konkurencí | Oblečení | Výzva | Výkon | Prodeje | Suroviny | Žebříček | Hardware | Oznámení | Výrobce iPhonů | Analytička společnosti | Athleta | Rozvoj strategie
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banky | ČTK | Banka | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | FOREX | Cena | Pivot