Společnost Kantar

5 událostí, které dnes stojí za pozornost
14.06.2023 1) Úrokové sazby České národní banky by pravděpodobně někdy na konci roku měly začít klesat. Jak rychle, to nikdo neví, řekl na tiskové konferenci společnosti Broker Consulting bývalý guvernér ČNB Jiří Rusnok. Bude podle něj záležet na tom, jak se bude vyvíjet inflace. Sazby teď podle něj zůstanou tam, kde jsou. "Jestli se nyní mírně zvýší, neumím odhadnout," dodal. Bankovní rada ČNB bude o nastavení sazeb jednat příští středu.

Kantar: Nejhodnotnější značkou je Apple, následují Google a Microsoft
14.06.2023 Nejhodnotnější značkou světa je Apple, za ním následují Google a Microsoft, který předstihl loni třetí Amazon. Z netechnologických značek si prvenství připsal McDonald's, do první desítky se vrátila Coca-Cola. Vyplývá to z žebříčku 100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ, který sestavuje výzkumná společnost Kantar.

Kantar: Nejhodnotnější značkou je Amazon, zvyšuje se i hodnota těch čínských
21.06.2021 Nejhodnotnější značkou světa je Amazon, za ním následují Apple a Google. Vyplývá to z žebříčku 100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ, který sestavuje výzkumná společnost Kantar. Žebříček také ukazuje, že se výrazně zvyšuje hodnota čínských značek, která už překonala hodnotu největších značek z Evropy.
Další články k tématu Společnost Kantar

Amazon je nejhodnotnější značkou světa
11.06.2019 Internetový obchod Amazon se letos stal nejhodnotnější značkou světa. Cena akcií Amazonu za posledních 5 let vzrostla celkem 6x. Největším skokanem roku je společnost Instagram, který zvýšil svou cenu téměř dvojnásobně.

Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
27.06.2024 Technologická společnost Apple se s tržní kapitalizací 3,18 miliardy dolarů stala nejhodnotnější značkou a první, která dosáhla globální hodnoty 1 bilionu dolarů. Informaci zveřejnil žebříček BranDz společnosti Kantar. Hranici překonala díky patnáctiprocentnímu meziročnímu růstu, kterému napomohly investice do ekologických technologií a umělé inteligence.* Výrobce iPhonů si pozici nejhodnotnější značky udržel již třetí rok po sobě. Na druhém místě skončil Alphabet a na třetím Microsoft.

Růst předplatitelů Netflixu se po pandemické boomu zpomaluje, akcie se propadly o 11 %
26.04.2021 Společnost Netflix Inc. uvedla, že pomalejší produkce televizních programů a filmů během pandemie poškodila růst předplatitelů v prvním čtvrtletí, kdy v úterý klesl podíl největší streamovací služby na světě o 11 %.

Nike na cestě za ztracenou inovací
03.10.2024 Ve středu klesly akcie společnosti Nike o 6 % po zveřejnění čtvrtletních finančních výsledků. Během posledních tří let ztratily akcie této společnosti až 45 % své hodnoty. Trh si všiml, že značka Nike ztrácí atraktivitu mezi spotřebiteli a zaostává jak za čínskými konkurenty jako je Shein, tak za novými prémiovými značkami, jako je Lululemon. Od Elliotta Hilla, který se vrací na post generálního ředitele, se očekává, že se touto otázkou bude zabývat, ale společnost čekají náročná čtvrtletí.

CNBC: V Číně roste zájem o virtuální lidi, využívají je firmy z mnoha oborů
02.01.2023 V Číně roste zájem o virtuální lidi. Podniky z řady oborů, od zákaznických služeb až po zábavní průmysl, platí za virtuální zaměstnance velké peníze. Technologická firma Baidu uvádí, že počet projektů virtuálních lidí, na kterých pracovala pro své klienty, se od loňského roku zdvojnásobil. Cenové rozpětí je přitom široké - klienti jsou ochotni za virtuálního zaměstnance ročně zaplatit od 2800 USD (63.300 Kč) do 14.300 USD (323.500 Kč), uvedl server americké televize CNBC.

Index prosperity: Češi jsou v solidaritě a důvěře ve společnosti na 10. místě v EU
04.05.2022 Česko se v evropském srovnání solidarity a důvěry ve společnosti umístilo na desáté příčce. Podle výsledků Indexu prosperity Česka, společného projektu České spořitelny a Evropy v datech, každý pátý Čech dobrovolničí. Navzájem si důvěřuje 84 procent Čechů, dlouhodobě nízká je naopak důvěra Čechů ve vládu a instituce obecně.

Pro a proti přijetí eura: skóre stran před volbami 50 : 50
17.10.2017 Po zhodnocení volebních programů deseti vedoucích politických stran podle průzkumu Median a Kantar TNS před volbami do poslanecké sněmovny jsou síly mezi zastánci a odmítači přijetí přibližně vyrovnané. Rázné „ne“ říkají ANO, ODS, KSČM, SPD a prozatímní ne říkají Piráti. Pro „ano“ jsou jednoznačně TOP 09, STAN, KDU-ČSL a Zelení, podmíněně také ČSSD.
Související klíčová slova:
Čínské značky | Evropská komise | Internetový obchod | Investing | Bankovní rada ČNB | Obchod Amazon | Výhled | Inflace | Výzkumná společnost | Jeff Bezos | Kantar | Coca-Cola | Alibaba | Ekonomiky | BrandZ | Růst | Hodnota Applu | Trh | Společnosti | Komise | Jiří Rusnok | Agentura Reuters | IEA | Úrokové sazby | Pozornost | 3М | Podnikání | Nastavení sazeb | Byznys | Mediální společnost | Vývoj | TikTok | Facebook | Růst poptávky po ropě | Amazon | Mezinárodní agentura pro energii (IEA) | Úrokové sazby České národní banky | Automobilka | Prodejce luxusního zboží | Sazby | Mezinárodní agentura pro energii | Berlín | Rada ČNB | Tesla | Automobilka Tesla | Společnost | Deset nejhodnotnějších značek světa | Obchod | EK | Deset nejhodnotnějších značek | Pokles | ČNB Jiří Rusnok | ČNB | Spolková vláda | Visa | Google | Guvernér | Sociální síť | ČTK | Guvernér ČNB | Louis Vuitton | Reuters | Americká automobilka | Světové ekonomiky | Hospodářské soutěže | Bankovní rada | Microsoft | SAP | Rusko | Evropská komise (EK) | Bloomberg | Růst poptávky | Německo | Apple | Bezpečnost | Banky | McDonald's | Broker | Pinduoduo | USD | Investing.com | Tencent | Broker Consulting | Internetové společnosti | Světové poptávky | ROCE | Miliardy | MasterCard | Poptávky po ropě
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Obchodování | Růst | Banky | ČTK | Pokles | Indikátor | Trading | Cena | FOREX | Pivot