Značka Apple
Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než značka Škoda Auto. Ta je přitom nejcennější českou značkou
24.05.2019 Nejhodnotnější značkou na světě je opět Apple s ohodnocením 206 miliard dolarů. Následuje Google s hodnotou značky 168 miliard a třetí je Microsoft se 125 miliardami dolarů. Vyplývá to z nového žebříčku, který sestavuje časopis Forbes.
Další články k tématu Značka Apple
Na pozadí informačního šumu: revoluce ve spotřební elektronice a Apple
09.11.2012 Peter Garnry, akciový analytik Saxo Bank - Tento článek je reakcí na nedávný článek mého kolegy Bo Kiaera tý...
Příběh na trhu: Debut iPhone 15 - před Apple je zlomový okamžik? 💥
13.09.2023 Je to téměř 16 let od legendárního uvedení prvního iPhonu, který v červnu 2007 šokoval svět a odstartoval nákupní šílenství po produktech Apple. Po celou tu dobu si gigant ze Silicon Valley užíval téměř exponenciálně rostoucích prodejů svých vlajkových produktů, po kterých následovaly rekordní tržby, marže a zpětné odkupy akcií v hodnotě stovek miliard dolarů. Včerejší představení nového iPhonu 15 ale další technologickou revoluci nepřineslo. Změny oproti předchozí verzi 'Apple phone' se zdají spíše kosmetické než převratné. Nové Apple Watch také neotřásly světem nových technologií, a to i přes několik „gadgetových“ funkcí. Uvedení nového iPhonu navíc přišlo v době, kdy globální ekonomika balancuje na tenkém laně a vyhýbá se recesi, v době napjatých vztahů mezi Washingtonem a Pekingem. Bude uvedení nového modelu na trh pro společnost dalším „obchodním úspěchem“? Nebo se jedná o hrozbu, která ukáže Wall Street inflexní bod? Koneckonců, pokud něco nemůže trvat věčně - musí to jednou skončit.
Nejhodnotnější značkou světa je Amazon, až za ním Apple a Google
11.06.2019 Americký internetový obchod Amazon letos po 12 letech přeskočil Apple a Google a s ohodnocením 315,5 miliardy dolarů (7,15 bilionu Kč) se stal nejhodnotnější značkou světa. Vyplývá to z žebříčku BrandZTop 100, který sestavuje reklamní agentura WPP a její firma pro průzkum trhu Kantar.
Nejlepší blue chip akcie & ETF roku 2019
20.09.2019 Akciový trh má rád technické termíny. Přezdívky, parafráze a zkratky mohou být pro mnoho lidí nesrozumitelné. A mnoho investorů chápe tyto termíny špatně, protože jen samy o sobě často nevysvětlují, jaký význam se pod nimi skutečně skrývá.
Apple je nejcennější značkou na světě
17.10.2019 „Odhadnout hodnotu nejcennějších značek na světě je komplikované, protože nejsou na prodej. Ve skutečnosti tak nelze přesně zjistit, kolik stojí peněz. Z tohoto důvodu se různé žebříčky nejcennějších značek výrazně odlišují,“ říká hlavní ekonom BHS Štěpán Křeček.
Ranný komentár: Koronavírus si už vyžiadal viac obetí ako SARS
10.02.2020 Akciové indexy v Európe a v USA sa počas minulého týždňa pozviechali a zaznamenali nárast. Za pozitívnou náladou na trhoch stálo najmä to, že sa objavila účinná látka, ktorá pôsobí proti koronavírusu. Aj napriek tomu však zaznamenali bezpečné prístavy, ako sú drahé kovy nárast a výnosy na dlhopisoch zaznamenali pokles. K tomuto vývoju došlo preto, lebo v piatok sa objavili správy, že luxusná značka Burberry zaznamenala výrazný pokles predajov v Číne a spoločnosť Apple ponechá uzavretú továreň v meste Shenzhen, aby zamedzila šíreniu sa vírusu. Objavujú sa teda názory, že koronavírus bude mať horší dopad na ekonomiku, ako mal SARS. Koronavírus si už nakoniec vyžiadal aj viac obetí ako vírus SARS a to číslo sa ďalej zvyšuje.
Brand Finance: Značka Amazon má poprvé hodnotu přes 200 mld. USD
22.01.2020 Značka Amazon zůstává nejhodnotnější na světě, poprvé ale překonala 200 miliard dolarů. Proti loňsku se hodnota značky zvýšila o 18 procent na 220,8 miliardy dolarů (přes pět bilionů Kč), na první příčce je už třetím rokem. Uvedla to dnes společnost Brand Finance, která tyto trendy sleduje. Druhý je Google, který z tohoto místa sesadil firmu Apple. Všechny tři značky patří firmám ze Spojených států.
Nejdůležitější ekonomické události roku 2018
17.12.2018 Rok 2018 se brzy stane minulostí, a tak je na čase se společně podívat na každoroční přehled všech důležitých a klíčových ekonomických událostí v tomto roce. Byl to rok velmi bohatý na důležité ekonomické události ve světové ekonomice a nuda na trzích rozhodně nebyla. Pojďme si tedy přehledně po jednotlivých měsících připomenout ty nejzajímavější okamžiky, které nám nabídly finanční trhy v roce 2018.
Obchodování online – vysoké zisky a vysoká rizika, Díl 1.
17.01.2019 Online svět zpřístupnil obchodování cenných papírů široké veřejnosti, a není tak už jen výhradou vybraných skupin obyvatel. Občan nemusí chodit do banky nebo hledat makléře, teoreticky nepotřebuje ani konzultovat, do čeho a jak investovat. Dokonce ani nemusí mít výkonný počítač a kolem něj řadu monitorů, jak to vídáme ve filmech o investičních bankéřích z Wall Street. Ke stejným ziskům se teoreticky může dostat s obyčejným „smartphonem“, na který si zdarma stáhne obchodní aplikaci, jakou je například Metatrader. Obchodovat tak může doslova kdekoliv a kdykoliv. A když přitom nevěří svému úsudku, může realizovat tzv. social trading, tedy nastavit své obchody tak, aby kopírovaly obchodování vybraného investora nebo firmy.
Rusko zvažuje povolení dovozu bez souhlasu majitele ochranné známky
18.03.2022 Rusko uvažuje o tom, že dovolí maloobchodníkům dovážet ze zahraničí zboží bez souhlasu majitele ochranné známky. Uvedl to dnes ruský antimonopolní úřad FAS. Rusko povolení takzvaného paralelního dovozu zvažuje poté, co řada globálních značek přerušila prodej na ruském trhu či pozastavila vývoz do Ruska v reakci na ruský útok na Ukrajinu, napsala agentura Reuters.
Související klíčová slova:
Finance | Apple | Ekonom | Lukáš Kovanda | Microsoft | Forbes | Hlavní ekonom | Czech Fund | Časopis Forbes | Škoda Auto | Brand Finance | Hodnota značky | Google
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Banky | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot