Značka VW
Odbory s vedením VW udělají vše, aby se do Vánoc dohodly
19.12.2024 Vedení automobilky Volkswagen v říjnu oznámilo, že plánuje v Německu zavřít alespoň tři závody a zrušit desítky tisíc pracovních míst. Celkem pod značku VW spadá šest továren a přes sto tisíc pracovníků. Protože management vyhodil kotvu na zavření poloviny svých německých výrobních závodů, znamená to, že je schopen ustoupit odborářům za to, že například sníží mzdy.
Volkswagen údajně plánuje zavřít v Německu nejméně tři továrny
28.10.2024 Největší evropská automobilka Volkswagen plánuje zavřít v Německu nejméně tři závody a zrušit desítky tisíc pracovních míst. Chce tak snížit náklady a zvýšit konkurenceschopnost. Uvedla to podle agentury DPA šéfka podnikové rady Volkswagenu Daniela Cavallová na akci, na které informovala zaměstnance o plánech vedení. Německá vláda vyzvala k zachování pracovních míst, zatímco Volkswagen trvá na tom, že restrukturalizace je v zájmu konkurenceschopnosti nezbytná.
Vedení Volkswagenu obhajuje úsporný plán, zaměstnanci protestují
04.09.2024 Vedení koncernu Volkswagen obhajuje na setkání se zaměstnanci úsporný plán pro hlavní stejnojmennou značku. Aby firma přežila přechod na elektromobily, musí méně utrácet, uvedl dnes finanční ředitel Arno Antlitz. Mezi více než 10.000 pracovníky, kteří si ho do sídla firmy ve Wolfsburgu přišli poslechnout, se nesetkal s pochopením. Informuje o tom agentura DPA. Akce se koná jen dva dny poté, co největší německá a zároveň i evropská automobilka oznámila, že kvůli slabšímu odbytu nevylučuje uzavírání závodů v Německu a nucené propouštění.
Volkswagen varuje před možným uzavíráním závodů v Německu
02.09.2024 Německá automobilka Volkswagen zpřísňuje svůj úsporný program v hlavní, stejnojmenné značce. Nevylučuje uzavírání závodů v Německu a nucené propouštění, protože hledá způsoby, jak ušetřit dalších několik miliard eur. Oznámila to dnes automobilka po poradě vedení. Pokud by se tak stalo, bylo by to první ukončení výroby v Německu v 87leté historii automobilky. Odbory slíbily tvrdý odpor proti plánům vedení.
Značka VW vloni vystřídala Teslu v čele německého trhu s elektromobily
16.01.2024 Německá značka Volkswagen v loňském roce vystřídala americkou Teslu v čele německého trhu s automobily s čistě elektrickým pohonem. Vyplývá to z podrobnějších údajů o loňském vývoji německého automobilového trhu, které dnes zveřejnil Spolkový úřad pro motorová vozidla (KBA).
Další články k tématu Značka VW
Značka VW se dohodla se zástupci zaměstnanců na úsporném programu
19.12.2023 Německá automobilka Volkswagen se dohodla se zástupci zaměstnanců na klíčových bodech úsporného programu v hlavní značce VW, který by měl už v příštím roce zlepšit její hospodářské výsledky až o čtyři miliardy eur (zhruba 100 miliard Kč). Volkswagen o tom dnes informoval v tiskové zprávě.
V Německu se loni prodalo 2,8 milionu osobních aut, Škoda je nejsilnější dovozce
05.01.2024 V Německu se v prosinci prodalo 241.833 osobních aut, v celoroční bilanci pak bylo zaregistrováno 2,84 milionu nových osobních automobilů. To je o 7,3 procenta více než v předloňském roce. Dnes to ve výroční bilanci oznámil Spolkový úřad pro motorová vozidla (KBA). Nejsilnější německou značkou zůstala automobilka Volkswagen (VW), z dovážených značek si nejlépe opět vedla česká Škoda Auto. Obě značky jsou součástí koncernu Volkswagen.
Volkswagen – mrtvá nebo podhodnocená akcie?
13.09.2024 Evropský automobilový trh zažívá těžké chvíle. Prodeje klesají a zároveň si o místo na trhu říkají levnější elektromobily z Číny. Pro místní výrobce to znamená nevyužité kapacity a utopené investice ve vývoji i nových gigafactories, které se nedaří ze stagnujících tržeb za elektromobily zaplatit. Do toho přichází zpřísněná legislativa EU, která nutí výrobce snižovat spotřebu CO2 u nových aut (tj. tlačí elektro / plug-in hybrid), a zvýšené náklady na energie.
Akcie Volkswagenu se dnes obchodují bez nároku na dividendu, akcie klesají o 9 % 📉🚗
19.12.2022 Akcie společnosti Volkswagen (VOW1.DE) dnes výrazně klesají, protože se obchodují poprvé bez nároku na dividendu. Společnost také očekává, že rok 2023 pro ni bude ještě těžší než rok 2022:
Akcie Volkswagenu kvůli obavám z recese poklesly o 8 % 📉🚗
19.12.2022 Akcie společnosti Volkswagen (VOW1.DE) jsou dnes pod tlakem. Společnost očekává, že rok 2023 pro ni bude ještě těžší než rok 2022:
Nejdůležitější ekonomické události roku 2018
17.12.2018 Rok 2018 se brzy stane minulostí, a tak je na čase se společně podívat na každoroční přehled všech důležitých a klíčových ekonomických událostí v tomto roce. Byl to rok velmi bohatý na důležité ekonomické události ve světové ekonomice a nuda na trzích rozhodně nebyla. Pojďme si tedy přehledně po jednotlivých měsících připomenout ty nejzajímavější okamžiky, které nám nabídly finanční trhy v roce 2018.
Po nových automobilech neštěkne ani pes
19.05.2020 „Lidé mají negativní očekávání ohledně budoucnosti. Proto odkládají dražší nákupy a omezují spotřebu. Jednou z největších obětí tohoto chování je automobilový průmysl, který za duben hlásí nejvýraznější propad poptávky v historii měření,“ říká hlavní ekonom BHS Štěpán Křeček.
Makro: Evropský prodej aut v říjnu zpomalil o 16,6 pct, ACEA
18.11.2010 Prodej nových osobních vozidel v Evropě opět meziročně zpomalil a setrval v nepřetržitém poklesu ...
Makro: Evropský prodej aut meziročně zpomalil o 7,1 pct, oproti říjnu vzrostl
15.12.2010 Prodej nových osobních vozidel v Evropě opět meziročně zpomalil a setrval nepřetržitém poklesu os...
Německé automobilky zaostávají za světovými konkurenty, ceny akcií jim klesly o pětinu
15.05.2024 Podle nového výzkumu obchodní a investiční platformy eToro ztrácejí německé automobilky, vlajkové lodě největší evropské ekonomiky, podíl na trhu a investorům přinášejí nižší výnosy oproti svým globálním konkurentům.
Související klíčová slova:
Peníze | Akcie | Investice | Analytici | EUR | Ekonom | Výsledky | Regulace | Investovat | Lukáš Kovanda | Odpor | Reuters | Trh | Volkswagen | ROCE | DPA | Agentura DPA | Firmy | Dnešní údaje | Zajištění | Tesla | ČTK | Hlavní ekonom | Audi | IG | Zvýšení mezd | Trinity Bank | Automobilky | Německá vláda | Trinity | Konkurenceschopnost | Firma | Miliardy | Konkurenti | Financovat | Propouštění | Prohlášení | Dieselgate | Porsche | Škoda Auto | Ceny energií | Pokles | Situace | Finanční ředitel | Výdaje | Automobilka | Německá automobilka | Automobilka Volkswagen | Seat | Škoda | Ekonomiky | VW | Organizace | Práce | Údaje | Více peněz | Zaměstnanci | Auta | Představenstvo | Restrukturalizace | Velké investice | Ceny | Elektromobily | Pracovní místa | Koncern | Akcie Volkswagenu | Trinity Bank Lukáš Kovanda | Prodej nových automobilů | Plány | Cíle | Konkurence | Prodej | Největší evropská automobilka | Evropská automobilka Volkswagen | Thomas Schäfer | Funkční období | Společnosti | Opatření | Německá automobilka Volkswagen | Vysoké ceny | IG Metall | Společnost | Arno Antlitz | Představenstvo společnosti | Vysoké ceny energií | Propuštění | Německé ekonomiky | Nástup elektromobility | Vedení Volkswagenu | Oliver Blume | Odborová organizace | Ekonomické prostředí | Vedení firmy | Vice | ProCent | Spolkový úřad pro motorová vozidla | KBA | Spolkový úřad pro motorová vozidla (KBA) | Mluvčí
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Banky | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot