To, co dělá profesionálního obchodníka, sportovce, hudebníka a nebo řidiče formule 1 tím nejlepším, je to, jak dokážou zvládnout své vnitřní konflikty tak, aby provádění toho, co vědí, bylo přesné a bezchybné.
Jedním z nejdůležitějších rysů úspěšných obchodníků je důvěra. Pro představení myšlenky, samotná definice slova důvěra je „Víra ve své schopnosti, důvěryhodnost nebo spolehlivost na sebe a své dovednosti “
Důvěra vytvoří správný stav mysli a pozitivní vítězný přístup nezbytný k dobrému provedení obchodního plánu. Rovněž to pomůže překonat obavy, které obchodník může mít.
V tomto článku budu hovořit o 3 věcech, které potřebujeme, abychom mohli vyvinout tento nezbytný atribut úspěšných obchodníků.
“S důvěrou jste vyhráli dříve, než jste začali.”
Obchodní plán
Obchodní plán stanoví pravidla nezbytná k provedení vaší strategie. Pomáhá obchodníkovi přijímat objektivní rozhodnutí založená na systematickém přístupu namísto toho, co si myslí, že se stane (předpovídání).
Mechanické obchodování namísto diskrétního pomůže zjistit, co funguje a co ne. Pokud obchodujete bez pravidel, stanete se obětí svých emocí a pokaždé budete provádět obchody jiným způsobem což je nekonzistentní přístup k obchodování, který většinou nedopadá dobře.
Obchodní plán je nezbytný k tomu, aby bylo možné objektivně identifikovat obchodní příležitost a provést ji stejným způsobem několikrát dokola bez zaváhání. Cokoli, co není stanoveno v pravidlech, vás přiměje myslet a to je to, co vás dostane do potíží. Větší prostor pro myšlení vám zaručí větší prostor pro chybu, pokud nemáte stanovené systematické pravidla.
Nejlepší obchodníci se zaměřují na proces svého obchodních plánů namísto, aby se soustředili kolik na obchodu dokáží vydělat. Jsou disciplinovaní. Plánují své obchody a obchodují své plány.
Paper Trading
Paper trading je proces obchodování v minulosti s využitím historických dat. To je klíč k tomu, abyste získali dostatečnou důvěru ve svůj systém.
Obchodování stylem paper tradingu pomůže hlavně dosáhnout těchto cílů:
Vybudujte si retikulární poznání
„Reticular cognition je databáze, kterou váš mozek vytváří, když se soustředíte na opakování jednoho úkolu.“
Denně se na trzích objevují určité vzorce, které náš mozek musí rozpoznat, aby je mohl využít. Trhy komunikují ve svém vlastním jazyce a my musíme být v podvědomí kompetentní v porozumění tomuto jazyku.
Znát statistickou pravděpodobnost svých obchodů.
Testování daného systému na historických datech, aby byla zajištěna jeho očekávaná pravděpodobnost pomůže vybudovat sebevědomí, které je důležité pro přijetí jakéhokoli jediného signálu v budoucnosti, protože sami budete vědět, že metodologie funguje.
Také budete mít některé důležité statistiky, jako je například počet pravděpodobných ztrát v řadě, které se mohou vyskytnout v budoucnu, takže se nebudete stresovat tím, že je něco špatného s vaším obchodním systémem.
Pokud znáte průměrný počet maximálního počtu po sobě jdoucích ztrátových obchodů, musíte se na to dívat z pohledu, že každá ztráta vás dostáva blíže zase k postupně jdoucím ziskovým obchodům.
Získejte rychleji zkušenosti
Paper-trading v různých obchodních prostředích vám dá vědět, jak konkrétní systém nebo metodologie funguje. Když zkoušíte strategii na historických datech nanečisto o dostatečné velikém vzorku dat, budete připraveni na všechno, co se může stane v budoucnu.
Myšlení v pravděpodobnostech
Vědět, co je pravděpodobnost, neznamená, že obchodník myslí opravdu v pravděpodobnostech.
Mít pravděpodobnostní myšlení je zásadní pro důvěru v obchodování. Myslet v pravděpodobnostech znamená myslet v řadě obchodů versus příští jednotný obchod. To znamená, že nemusíte vědět, co se bude dít dál, abyste dosáhli trvalého příjmu. Musíte pouze vědět, jaká statistická spolehlivost metodiky je v průběhu řady obchodů.
Obchodník s tímto přístupem bude vždy řídit riziko u svého obchodování, aby se dostal k očekávanému výnosu. Svůj plán bude důsledně obchodovat i po dlouhé po sobě jdoucí ztrátě. Přijímají prohry jako součást hry. Ztráty jsou jen náklady na podnikání. Podniky nejsou schopny vytvářet zisky, aniž by se opakovaly v některých nákladech. V obchodování je to stejné.
Tým Admiral Markets