PureCloud
9 tipů, jak založit kontaktní centrum se vzdáleným přístupem
21.04.2020 Komerční článek: Práce na dálku poskytuje jedinečnou flexibilitu a udržitelnost podnikání, zvláště v současné době velké nejistoty. Manažeři po celém světě přesouvají své zaměstnance mimo společné kanceláře, čímž se snaží dodržovat zásady tzv. social distancing a zajistit bezpečí všech svých zaměstnanců.
Kontaktní centra se přemisťují do cloudu kvůli lepší péči o zákazníky
15.11.2019 Komerční článek: Význam cloudových technologií nabírá na síle. Podle agentury Gartner globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne hodnoty 214,3 miliardy dolarů. Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do takzvaných cloudových kontaktních center.
Související klíčová slova:
Statistiky | Obchodní cíle | Úsilí | Očekávání | Cloudové kontaktní centrum | Trh | Cloudová kontaktní centra | Služba PureCloud | Nejistoty | Podnikání | Statistické údaje | Platforma | Call centra | Miliardy dolarů | Zajištění | Genesys | Genesys PureCloud | Nástroj | Financování | Údaje | Výsledky | Komunikace | Organizace | Podnik | Práce | Banky | Zlepšení | Počet zákazníků | ROCE | Ukazatele
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Obchodování | Banky | Růst | ČTK | Indikátor | Pokles | Trading | Cena | FOREX | Pivot