Genesys PureCloud
Kontaktní centra se přemisťují do cloudu kvůli lepší péči o zákazníky
15.11.2019 Komerční článek: Význam cloudových technologií nabírá na síle. Podle agentury Gartner globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne hodnoty 214,3 miliardy dolarů. Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do takzvaných cloudových kontaktních center.
Cloudová kontaktní centra přebírají péči o zákazníky
06.11.2019 Komerční článek: Svět míří do cloudu a péče o zákazníky s ním. Agentura Gartner konstatuje, že globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne tak těžko uvěřitelné hodnoty 214,3 miliardy amerických dolarů. Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do cloudových kontaktních center.
Související klíčová slova:
Nástroj | Platforma | Analytici | Financování | Trh | ROCE | Firmy | Miliardy dolarů | Zajištění | Očekávání | Genesys | Customer Experience | Call centra | Cloudové kontaktní centrum | Cloudová kontaktní centra | Služba PureCloud | PureCloud
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Banky | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot