Genesys

9 tipů, jak založit kontaktní centrum se vzdáleným přístupem
21.04.2020 Komerční článek: Práce na dálku poskytuje jedinečnou flexibilitu a udržitelnost podnikání, zvláště v současné době velké nejistoty. Manažeři po celém světě přesouvají své zaměstnance mimo společné kanceláře, čímž se snaží dodržovat zásady tzv. social distancing a zajistit bezpečí všech svých zaměstnanců.

Kontaktní centra se přemisťují do cloudu kvůli lepší péči o zákazníky
15.11.2019 Komerční článek: Význam cloudových technologií nabírá na síle. Podle agentury Gartner globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne hodnoty 214,3 miliardy dolarů. Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do takzvaných cloudových kontaktních center.

Cloudová kontaktní centra přebírají péči o zákazníky
06.11.2019 Komerční článek: Svět míří do cloudu a péče o zákazníky s ním. Agentura Gartner konstatuje, že globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne tak těžko uvěřitelné hodnoty 214,3 miliardy amerických dolarů. Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do cloudových kontaktních center.
Související klíčová slova:
Statistiky | Obchodní cíle | Očekávání | Trh | Cloudová kontaktní centra | Služba PureCloud | Nejistoty | Statistické údaje | Úsilí | Podnikání | Cloudové kontaktní centrum | Call centra | Analytici | Customer Experience | Platforma | PureCloud | Miliardy dolarů | Firmy | Zajištění | Genesys PureCloud | Nástroj | Financování | Údaje | Výsledky | Komunikace | Organizace | Podnik | Práce | Banky | Zlepšení | Počet zákazníků | ROCE | Ukazatele
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Růst | Banka | Obchodování | Banky | ČTK | Pokles | Indikátor | Trading | Cena | FOREX | Pivot