Touha prosperovat
Průzkum: Podnikání je pro ženy často jen záložní plán. Rozjezd byznysu jim komplikuje péče o děti i chybějící podpora
22.02.2024 Problematické skloubení rodinného a pracovního života odrazuje ženy v Česku od založení vlastního podnikání. Větší množství žen podnikatelek by přitom pomohlo zlepšit kondici české ekonomiky. Vyplývá to z výsledků průzkumu Barometr: Touha prosperovat – část 2: České mikro a malé podniky v roce 2023. Průzkum vznikl v rámci programu na podporu podnikání Mastercard Strive™ Česko, ze společné iniciativy Centra pro inkluzivní růst společnosti Mastercard a neziskové organizace CARE Česká republika.
Češi důvěřují malým podnikatelům. Za jejich produkty a služby si rád připlatí každý třetí
23.01.2024 Mikro a malí podnikatelé jsou páteří české ekonomiky, o jejich důležitosti nepochybuje 80 % Čechů. Podle celostátního průzkumu Barometr: Touha prosperovat – část 2: České mikro a malé podniky v roce 2023 jim důvěřuje více než polovina dotázaných, což je nejvíce ze všech zkoumaných subjektů. I díky tomu je více než třetina Čechů ochotná si za jejich služby připlatit. Průzkum vznikl v rámci programu na podporu podnikání Mastercard Strive™ Česko, ze společné iniciativy Centra pro inkluzivní růst společnosti Mastercard a neziskové organizace Care Česká republika.
Další články k tématu Touha prosperovat
Sociální dilema: definice písmene "S" v pojmu ESG
30.09.2022 Písmeno "S" v „ESG“ představuje sociální faktory. Patří sem práva zaměstnanců, zdravotní a bezpečnostní standardy, rovnost pohlaví a rovnost v odměňování – tedy otázky, které mohou mít negativní dopad na společnost. "S" je důležité, protože právě spolupráce ve společnosti nám dává možnost zlepšit náš život, prosperovat a přežít.
Související klíčová slova:
OECD | HDP | Platforma | EUR | Zkušenosti | Výsledky | Financování | Vzdělávání | Podpora | Cena | ROCE | Podnikání | Energie | Podnikatelé | Firmy | Citi | Průzkum | Podniky | Rozvoj | Problémy | Ředitelka | MasterCard | Podnikatelky | Výsledky průzkumu | Situace | Zlepšení | Spotřebitelé | Domácnosti | Asociace | Růst | Potenciál | Ekonomiky | Slovensko | Organizace | Práce | Malé podniky | ČR | Ocenění | Ceny | Důvěra | Česká republika | Mali | Pozitivní vliv | Technologie | Růst společnosti | Flexibilita | Chování | Vnímání | Společnosti | Češi | TIM | ZEN | Fenomén | Ženy | Překážky | Neziskové organizace | Vice | DNO | ProCent | Platformy | Katarína Klamková | Care Česká republika | Jana Lvová | Mastercard pro Českou republiku a Slovensko | Šárka Grguřičová | Antoš | Barometr | České mikro a malé podniky | Mikro a malé podniky | Malí podnikatelé | Mastercard pro Českou republiku | Další vzdělávání | Lucie Mairychová | Czechitas | CARE Česká republika
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banky | Banka | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot