Šárka Grguřičová
Češi důvěřují malým podnikatelům. Za jejich produkty a služby si rád připlatí každý třetí
23.01.2024 Mikro a malí podnikatelé jsou páteří české ekonomiky, o jejich důležitosti nepochybuje 80 % Čechů. Podle celostátního průzkumu Barometr: Touha prosperovat – část 2: České mikro a malé podniky v roce 2023 jim důvěřuje více než polovina dotázaných, což je nejvíce ze všech zkoumaných subjektů. I díky tomu je více než třetina Čechů ochotná si za jejich služby připlatit. Průzkum vznikl v rámci programu na podporu podnikání Mastercard Strive™ Česko, ze společné iniciativy Centra pro inkluzivní růst společnosti Mastercard a neziskové organizace Care Česká republika.
Související klíčová slova:
Pozitivní vliv | Neziskové organizace | Růst společnosti | Vice | Touha prosperovat | Výsledky průzkumu | Ekonomiky | Mastercard pro Českou republiku a Slovensko | Malé podniky | Podnikatelky | Růst | Chování | Společnosti | Malí podnikatelé | Podnikání | Antoš | Podnikatelé | Platformy | Mikro a malé podniky | České mikro a malé podniky | Katarína Klamková | Care Česká republika | Jana Lvová | Průzkum | Firmy | Ředitelka | Mali | Ceny | Financování | Barometr | Situace | Slovensko | Podniky | Češi | Technologie | DNO | Výsledky | Potenciál | Vnímání | Důvěra | Organizace | Fenomén | TIM | Rozvoj | Asociace | Cena | Zlepšení | ČR | Spotřebitelé | Česká republika | ROCE | MasterCard | Ocenění
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Obchodování | Banky | Růst | ČTK | Indikátor | Pokles | Trading | Cena | FOREX | Pivot