Antoš
Češi důvěřují malým podnikatelům. Za jejich produkty a služby si rád připlatí každý třetí
23.01.2024 Mikro a malí podnikatelé jsou páteří české ekonomiky, o jejich důležitosti nepochybuje 80 % Čechů. Podle celostátního průzkumu Barometr: Touha prosperovat – část 2: České mikro a malé podniky v roce 2023 jim důvěřuje více než polovina dotázaných, což je nejvíce ze všech zkoumaných subjektů. I díky tomu je více než třetina Čechů ochotná si za jejich služby připlatit. Průzkum vznikl v rámci programu na podporu podnikání Mastercard Strive™ Česko, ze společné iniciativy Centra pro inkluzivní růst společnosti Mastercard a neziskové organizace Care Česká republika.
Související klíčová slova:
Výsledky | Financování | Cena | ROCE | Podnikání | Podnikatelé | Firmy | Průzkum | Podniky | Rozvoj | Ředitelka | MasterCard | Podnikatelky | Výsledky průzkumu | Situace | Zlepšení | Spotřebitelé | Asociace | Růst | Potenciál | Ekonomiky | Slovensko | Organizace | Malé podniky | ČR | Ocenění | Ceny | Důvěra | Česká republika | Mali | Pozitivní vliv | Technologie | Růst společnosti | Chování | Vnímání | Společnosti | Češi | TIM | Fenomén | Neziskové organizace | Vice | DNO | Platformy | Katarína Klamková | Care Česká republika | Jana Lvová | Mastercard pro Českou republiku a Slovensko | Šárka Grguřičová | Barometr | Touha prosperovat | České mikro a malé podniky | Mikro a malé podniky | Malí podnikatelé
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banky | ČTK | Banka | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | FOREX | Cena | Pivot