Faktory ovlivňující trendy v chování spotřebitelů
Pohled do budoucnosti – trendy v chování spotřebitelů (7. díl)
09.05.2024 Článek se zabývá trendy v chování spotřebitelů a jejich vlivem na ekonomiku a investice. Čtenář se dozví o změnách preferencí a vkusu spotřebitelů, sociálních a kulturních vlivech, technologickém pokroku a roli sociálních médií při formování spotřebitelských preferencí. Zohledňuje se také faktory jako ekonomické podmínky, demografie, sociální a kulturní změny, média a psychologické aspekty, které ovlivňují trendy ve spotřebitelském chování.
Další články k tématu Faktory ovlivňující trendy v chování spotřebitelů
Dekarbonizace: Scénář do roku 2030 vede společnosti k větší udržitelnosti
05.03.2024 Dekarbonizace tvoří základ pro udržitelnou ekonomiku. Společnosti však často stojí před otázkou, jak učinit strategická rozhodnutí pro lepší zítřek již dnes. Ve své studii "Foresight studie: Dekarbonizace" vytvořila společnost Rohrbeck Heger, strategická divize Creative Docku prostřednictvím strategického foresightu scénář budoucnosti pro rok 2030, který nastínil směry postupu.
Makroekonomické faktory – ekonomické modely (12. díl)
22.03.2024 V tomto článku si představíme ekonomické modely a jejich vlastnosti. Poté přejdeme k ekonomickým prognózám a jejich důležitosti. Nakonec, jak je zvykem, se budeme zabývat tím, jaké faktory ovlivňují ekonomické modely a prognózy.
Pohled do budoucnosti – demografické změny (2. díl)
22.04.2024 V tomto článku se blíže podíváme na demografické změny a nastíníme některé důležité aspekty, které s nimi souvisejí. Poté se budeme zabývat faktory, které tyto demografické změny ovlivňují, a na závěr se klasicky podíváme na dopad těchto změn na ekonomiku, spotřebitele atd.
Pohled do budoucnosti – environmentální a sociální změny (5. díl)
02.05.2024 Tento článek poskytuje hluboký pohled na environmentální a sociální změny, které formují naši současnou společnost a budoucnost. Dozvíte se o narůstajících výzvách, jako je změna klimatu a úbytek biologické rozmanitosti, a o tom, jak tyto změny ovlivňují naše životní prostředí, ekonomiku a investiční příležitosti. Článek také diskutuje o klíčových faktorech, jako jsou investice do udržitelnosti a faktory ESG, které ovlivňují rozhodování investorů a regulátory.
Související klíčová slova:
Psychologie | Inflace | Nezaměstnanost | Poptávka | Recese | Investujeme | Sazby | Analýza | Centrální banka | Centrální banky | Investice | Investování | Nabídka | Trend | Výkonnost | Warren Buffett | Úrokové sazby | Banky | Doporučení | Obchodování | Hospodářský růst | Investoři | Emoce | Banka | Elektronické obchodování | Investiční | Portfolia | Pro investory | Recenze | Trh | Buffett | Úspěch | Podnikání | Krize | Investiční rozhodnutí | Výnosy | Očekávání | Ray Dalio | Obchodní války | Podniky | Způsob obchodování | Rozhodnutí centrálních bank | Dosáhnout úspěchu | Konkurenceschopnost | Celebrity | Měnové politiky | Nabídka a poptávka | Hospodářské recese | Inovace | Pandemie | Obchody | Rozhodování | COVID-19 | Vývoj | Charlie Munger | Spotřebitelé | Pandemie COVID-19 | Růst | Ekonomiky | Války | Bezpečnost | Technologický pokrok | Dění na trhu | Covid | Ceny | Sociální média | Výnosy z investic | Pandemie COVID | Plány | Příležitosti | Konkurence | Chování spotřebitelů | Odvětví | Chování | Společnosti | Růst trhu | TIM | Ekonomické teorie | Cykly | Strategické plány | Mobilní aplikace | Pověst | Mezinárodní dohody | Globalizace | Psychologické faktory | Nové příležitosti | Média | Vice | Daniel Kahneman | Ekonomické podmínky | Munger | Paul Samuelson | Jakub Matis | Pohled do budoucnosti | Hospodářské cykly | Regulační změny | Trendy v chování spotřebitelů | Zvýšený zájem | Oblečení | Portfólia | Dopad na ekonomiku | Psychologické aspekty | Demografie | Technologický vývoj | Kontext | Vlády | Co to ovlivňuje? | Mezinárodní kontext | Produkty a služby | Materiály | Služby | Vliv na ekonomiku | Odpovědnost | Rychlý vývoj | Kdo to řídí | Politické a regulační změny | Krizové řízení | Jak fungují trendy spotřebitelského chování? | Online recenze | Podnikání a inovace | Aspekty týkající se trendů v chování spotřebitelů | Faktor udržitelnosti | Vliv krizových situací | Pověst značky | Nadnárodní vlivy | Vliv trendů ve spotřebitelském chování na ekonomiku | Psychologie spotřebitelů
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Banky | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot