Super Bowl
Investovat jako celebrita? I drobný investor může vsadit na oblasti, ke kterým má osobní vztah
10.07.2024 Někdo má rád fotbal, jiný rychlá auta, někdo našel zalíbení třeba v hamburgerech. Mohlo by se zdát, že osobní preference ve spotřebě, koníčky nebo emoční vztah k různým věcem nemá vůbec vliv na to, kam lidé investují. Jenže v řadě případů tomu je jinak. Do oblastí, ke které mají lidé osobní vztah, investují také celebrity a ukazuje se, že občas mají i celkem slušný instinkt. Podívejme se, kterým známým osobnostem se v investování daří nejvíce.
Proč věnovat pozornost hospodářským výsledkům PDD
20.03.2024 PDD Holdings, mateřská společnost rychle rostoucího online tržiště Temu, zveřejní ve středu před otevřením trhu své hospodářské výsledky. Vzhledem k tomu, že už je největší čínskou firmou obchodovatelnou ve Spojených státech, alespoň pokud jde o tržní hodnotu, stojí to rozhodně za zmínku. Očekává se, že růst PDD překoná Alibabu i JD.com, a to hlavně díky dvěma faktorům plynoucím z jejího obchodního modelu:
Proč je reklama při Super Bowlu tak drahá a stále dražší? A proč vůbec fotbal, nejen americký přitahuje tolik peněz?
21.02.2024 Cena půlminutového reklamního spotu při letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl dorovnala loňský historický rekord, když druhý rok v řadě činila sedm milionů dolarů. To odpovídá více než 163 milionům korun. Předloni vyšel ten samý reklamní prostor ještě jen na 6,5 milionu dolarů. Což značí jeho zdražení v porovnání s rokem 2022 o zhruba 7,7 procenta. Inflace v USA však mezi únorem 2022 a prosincem 2023 vykazuje hodnotu 8,1 procenta. Mezi únorem 2023 a prosincem 2023 pak činí zhruba dvě procenta. V reálném vyjádření – tedy v očištění o inflaci – tak byl reklamní čas při Super Bowlu letos levnější než loni i než předloni.
Půlminutový reklamní spot na Super Bowlu stál druhý rok v řadě sedm milionů USD
12.02.2024 Cena půlminutového reklamního spotu na letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl činila druhý rok za sebou rekordních sedm milionů dolarů (více než 163 milionů Kč). Super Bowl je největší reklamní scénou, kde se firmy přetahují o omezený počet spotů, aby se jejich produkty dostaly do povědomí milionů spotřebitelů.
Cena reklamy při Super Bowlu letos reálně spadla na úroveň doby covidu, nominálně je ovšem opět rekordně drahá. Za posledních dvacet let zdražila reálně na dvojnásobek, Apple by dnes platil reálně pětkrát tolik, co roku 1984 za svůj legendární spot
12.02.2024 Cena půlminutového reklamního spotu při letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl dorovnala loňský historický rekord, když druhý rok v řadě činila sedm milionů dolarů. To odpovídá více než 163 milionům korun. Předloni vyšel ten samý reklamní prostor ještě jen na 6,5 milionu dolarů. To značí jeho zdražení v porovnání s rokem 2022 o zhruba 7,7 procenta. Inflace v USA však mezi únorem 2022 a prosincem 2023 vykazuje hodnotu 8,1 procenta. Mezi únorem 2023 a prosincem 2023 pak činí zhruba dvě procenta. V reálném vyjádření – tedy v očištění o inflaci – tak byl reklamní čas při Super Bowlu letos levnější než loni i než předloni.
Nastal na trzích bod zvratu? | Investiční Memento #25
17.02.2023 Máte rádi memečka? Protože analytici, investoři a obchodníci je přímo milují a mnohdy se jimi informují o aktuálně nejdůležitějších investičních událostech. Investor a člen Purple Trading Clubu, Petr Lajsek, pro vás každý týden prochází internetové diskuze a fóra a sbírá ty nejpovedenější z vtípků. Ty pak rozebere, dodá k nim kontext a doplňující informace z trhů. To vše pak shrne do videa, na které se stihnete podívat u odpoledního kafe. Dnes vyšlo v pořadí již 25. vydání Investičního Mementa. Na co se můžete těšit?
Nápojová válka: Coca-Cola a Pepsi hrají s různými míči
17.02.2023 Reklamní bitva mezi společnostmi Coca-Cola a Pepsi pokračuje a oba nápojoví giganti si rozdělili hlavní soutěže. Poté, co společnost Cola sponzorovala mistrovství světa ve fotbale, její konkurent Pepsi si vzal na starost nedělní Super Bowl, největší zápas ‚‚jiného‘‘ fotbalu.
Půlminutový reklamní spot na Super Bowlu stál rekordních sedm milionů USD
13.02.2023 Cena půlminutového reklamního spotu na letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl se vyšplhala na rekordních sedm milionů dolarů (více než 155 milionů Kč), informují americká média. Televizní společnost Fox uvedla, že za reklamu na této akci vybrala na tržbách rekordních zhruba 600 milionů dolarů. Finále se konalo v neděli.
Reklama při Super Bowlu je rekordně drahá, za posledních dvacet let zdražila reálně na dvojnásobek. A Apple by dnes platil reálně pětkrát tolik, co roku 1984 za svůj legendární spot
13.02.2023 Cena půlminutového reklamního spotu při letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl se vyšplhala na rekordních sedm milionů dolarů. To odpovídá více než 155 milionům korun. Loni vyšel ten samý reklamní prostor ještě jen na 6,5 milionu dolarů. To značí jeho meziroční zdražení o zhruba 7,7 procenta. Pokud od této hodnoty ale odečteme inflaci, zdražení je výrazně mírnější.
Další články k tématu Super Bowl
Kryptografické reklamy Super Bowlu budou pro průmysl určujícím okamžikem
10.02.2022 Poprvé budou krypto firmy inzerovat během Super Bowlu a jeho okolí, což je milník pro uznání. Významné krypto burzy plánují získat diváky Super Bowlu tím, že zaplatí miliony za reklamu v televizi tuto neděli.
Technická analýza páru ETH/USD na 9. února 2023
09.02.2023 Po ničivé krypto zimě roku 2022, kdy došlo k mnoha ostře sledovaným bankrotům, se Fox Sports rozhodla účinně zakázat reklamy, které by souvisely s kryptoměnami. Toto rozhodnutí má pomoci ochránit diváky Fox Sports před finančními ztrátami.
Související klíčová slova:
Bitcoin | Finance | Inflace | USA | Apple | Analytik | ETF | Dividendy | Ekonomové | Kapitál | Sazby | Zhodnocení | Bod | Centrální banky | Investice | Investor | Investování | Portfolio | Spot | Trading | Tržní kapitalizace | Zisk na akcii | Úrokové sazby | Analytici | Banky | USD | Obchodování | Saxo Bank | Investoři | Exchange Traded Funds | Zisk | Zkušenosti | Výsledky | Emoce | Investovat | Lukáš Kovanda | Burzy | Obchodníci | Přenos | Zlatý důl | Cena | Elektronické obchodování | Etoro | Exchange | Frank | Graf | Internetové obchodování | Investice do nemovitostí | Investiční | Investiční portfolio | Nemovitosti | Odkup akcií | Pasivní příjem | Portfolia | Pro investory | Trh | Zprávy | CNBC | Omega | ROCE | Tržby | Milionář | Boháč | Vzdělání | Ole Hansen | Hospodářské výsledky | Rizikový kapitál | City | Forbes | Firmy | Algoritmus | Miliardy dolarů | Miliony dolarů | Kryptoměny | Akcionáři | Šéf společnosti | Kapitalizace | Dobré výsledky | Výnosy | ČTK | Očekávání | Purple Trading | Coinbase | Kraken | NEST | Drobní investoři | Kryptoměnové burzy | Saxo | Krypto | Podniky | Spotřebitelská inflace | Odhady analytiků | Společnost Apple | Majetek | Zpětný odkup akcií | Stav ekonomiky | Informace z trhu | Trinity Bank | Automobilky | Trinity | Objem | Inflace v USA | Vyšetřování | Amazon | Miliardy | Walt Disney | Propouštění | Rozvoj | Celebrity | Americké centrální banky | Disney | Technologická společnost | Google | Pokles | Výdaje | SEC | Rolex | Spotřebitelé | Historie | Domácnosti | Růst | Živobytí | Ekonomiky | Sláva | Úspory | Výsledky za Q4 | Zaměstnanci | PEPSICO | Růst zadlužení | Zadlužení | Auta | JD.com | Americká média | JDE | Instinkt | Kanye West | Ceny | Technologické společnosti | Čínská společnost | Coca-Cola | Elektromobily | PDD | Pinduoduo | Odvětví kryptoměn | JD | PEP | Streamovací služby | FTX | Spotify | Růst produktivity | Investoři a obchodníci | Silný růst | Čínský internetový prodejce | FAST | Dodavatelský řetězec | Technologie | Pivovar | Americký trh | KO | Odvětví | Rekord | Mateřská společnost | Messi | SPOT | Kansas City | Společnosti | ANO | Rumunsko | Pozornost | Společnost | TIM | 3М | Apple Music | Petr Lajsek | Reality | Bogdan Maioreanu | Černobyl | Řetězec | Čínské platformy | Lionel Messi | Tom Brady | Americké kryptoměnové burzy | Fenomén | Konkurent | Společnost FTX | Mistrovství světa ve fotbale | Výprodeje | Globalizace | Investiční Memento | Reklama při Super Bowlu | Sport | Silné emoce | ETF (Exchange Traded Funds) | Vice | Beyoncé | Velká očekávání | Horentní sumy | Nové technologie | ProCent | PDD Holdings | Kansas | Platformy | Portfólia | Talent | Nákupy | Celkové výsledky | Žebříček | Měsíční příjem | Fotbal
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banky | Banka | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot