Reklama při Super Bowlu
Proč je reklama při Super Bowlu tak drahá a stále dražší? A proč vůbec fotbal, nejen americký přitahuje tolik peněz?
21.02.2024 Cena půlminutového reklamního spotu při letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl dorovnala loňský historický rekord, když druhý rok v řadě činila sedm milionů dolarů. To odpovídá více než 163 milionům korun. Předloni vyšel ten samý reklamní prostor ještě jen na 6,5 milionu dolarů. Což značí jeho zdražení v porovnání s rokem 2022 o zhruba 7,7 procenta. Inflace v USA však mezi únorem 2022 a prosincem 2023 vykazuje hodnotu 8,1 procenta. Mezi únorem 2023 a prosincem 2023 pak činí zhruba dvě procenta. V reálném vyjádření – tedy v očištění o inflaci – tak byl reklamní čas při Super Bowlu letos levnější než loni i než předloni.
Reklama při Super Bowlu je rekordně drahá, za posledních dvacet let zdražila reálně na dvojnásobek. A Apple by dnes platil reálně pětkrát tolik, co roku 1984 za svůj legendární spot
13.02.2023 Cena půlminutového reklamního spotu při letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl se vyšplhala na rekordních sedm milionů dolarů. To odpovídá více než 155 milionům korun. Loni vyšel ten samý reklamní prostor ještě jen na 6,5 milionu dolarů. To značí jeho meziroční zdražení o zhruba 7,7 procenta. Pokud od této hodnoty ale odečteme inflaci, zdražení je výrazně mírnější.
Další články k tématu Reklama při Super Bowlu
Cena reklamy při Super Bowlu letos reálně spadla na úroveň doby covidu, nominálně je ovšem opět rekordně drahá. Za posledních dvacet let zdražila reálně na dvojnásobek, Apple by dnes platil reálně pětkrát tolik, co roku 1984 za svůj legendární spot
12.02.2024 Cena půlminutového reklamního spotu při letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl dorovnala loňský historický rekord, když druhý rok v řadě činila sedm milionů dolarů. To odpovídá více než 163 milionům korun. Předloni vyšel ten samý reklamní prostor ještě jen na 6,5 milionu dolarů. To značí jeho zdražení v porovnání s rokem 2022 o zhruba 7,7 procenta. Inflace v USA však mezi únorem 2022 a prosincem 2023 vykazuje hodnotu 8,1 procenta. Mezi únorem 2023 a prosincem 2023 pak činí zhruba dvě procenta. V reálném vyjádření – tedy v očištění o inflaci – tak byl reklamní čas při Super Bowlu letos levnější než loni i než předloni.
Nápojová válka: Coca-Cola a Pepsi hrají s různými míči
17.02.2023 Reklamní bitva mezi společnostmi Coca-Cola a Pepsi pokračuje a oba nápojoví giganti si rozdělili hlavní soutěže. Poté, co společnost Cola sponzorovala mistrovství světa ve fotbale, její konkurent Pepsi si vzal na starost nedělní Super Bowl, největší zápas ‚‚jiného‘‘ fotbalu.
Kolik spotřebitelé ještě zaplatí za růst prodeje Heinekenu?
20.02.2023 Výrobce piva Heineken jede na plné obrátky za růstem, jak bylo opět patrné při prezentaci čtvrtletních a ročních čísel. Aby bylo možné růst financovat, hodlají vrcholoví manažeři Dolf van den Brink (generální ředitel) a Harold van den Broek (finanční ředitel) pokračovat ve zvyšování cen. Velkou otázkou je, zda jsou spotřebitelé na celém světě ochotni za tento růst dále platit.
DraftKings roste o 15 % díky rekordním příjmům
17.02.2023 Akcie společnosti DraftKings (DKNG.US) v pátek prudce vzrostly o více než 15 % poté, co společnost zveřejnila lepší než očekávané finanční výsledky za 4. čtvrtletí a zvýšila svůj výhled na rok 2023.
Související klíčová slova:
Inflace | USA | Apple | Ekonomové | Spot | Emoce | Lukáš Kovanda | Cena | Frank | Graf | Nemovitosti | ROCE | Boháč | Vzdělání | Spotřebitelská inflace | Trinity Bank | Trinity | Inflace v USA | Rozvoj | Spotřebitelé | Historie | Domácnosti | Růst | Živobytí | Sláva | Růst zadlužení | Zadlužení | Ceny | Růst produktivity | Technologie | Rekord | SPOT | ANO | Společnost | TIM | 3М | Fenomén | Globalizace | Super Bowl | Sport | Silné emoce | Vice | Horentní sumy | Nové technologie | ProCent | Talent
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banky | ČTK | Banka | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | FOREX | Cena | Pivot