Technologický lobbing
Nejvíce na lobbing v EU vynakládají americké firmy Google, Facebook a Microsoft
31.08.2021 Nejvíce peněz na lobbing v Evropě vynakládají američtí technologičtí giganti Google, Facebook a Microsoft. Ukázala to studie organizací Corporate Europe Observatory a LobbyControl. Firmy vydávají vysoké částky v době, kdy se EU snaží prosadit přísnější zákony, jejichž cílem je moc těchto firem omezit.
Další články k tématu Technologický lobbing
Pohled do budoucnosti – politické a regulační změny (6. díl)
06.05.2024 Tento článek pojednává o politických a regulačních změnách a jejich vlivu na ekonomiku a investice. Čtenář získá přehled o faktorech ovlivňujících tyto změny, nejvýznamnějších regulačních orgánech a jejich rolích. Dále se dozví, jaké jsou důsledky politických a regulačních změn na ekonomiku, investice, spotřebitele a jaké klíčové aspekty těchto změn jsou důležité. Nakonec je zdůrazněn význam porozumění politickým a regulačním změnám pro úspěch v globálním prostředí.
Související klíčová slova:
Apple | EUR | EU | Facebook | Reuters | Microsoft | Agentura Reuters | Americké firmy | Firmy | ČTK | EK | Huawei | Studie | Amazon | Miliardy | Technologický sektor | Google | Výdaje | Technologičtí giganti | Ekonomiky | Fosilní paliva | Nejvíce peněz | Odvětví | Společnosti | Lobbing | Lobbing v EU | Lobbing v Evropě
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banky | ČTK | Banka | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | FOREX | Cena | Pivot