Smart Communications

Tři pilíře moderního bankovnictví pro rok 2020 – digitální onboarding, proaktivní komunikace a empatie
20.01.2020 Svět bankovnictví se otáčí velmi rychle a chce-li v něm banka uspět, musí rychle reagovat na moderní trendy i technologické výzvy. Stejně jako ostatními obory, i bankovnictvím významně hýbe digitalizace. Ta bankám otevírá nové možnosti, jak optimalizovat procesy a přinášet zákazníkům ty nejlepší služby, ale zároveň je pro ně nelehkou výzvou. Co bude muset v roce 2020 banka splňovat, aby neztratila svou relevanci na bankovním trhu a byla pro zákazníky atraktivní?
Související klíčová slova:
Bankéř | Proaktivní přístup | Pravděpodobnost | Digitální komunikace | Peníze | BSC | Zkušenost | Onboarding | Podnikání | Problémy | Založení účtu | Finanční instituce | Karel Beran | Facebook | Digitální onboarding | Investovat | Daně | Komunikace | Úbytek | Digitalizace | Co bude | Banky | Bankovnictví | ROCE | Banka
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Obchodování | Růst | Banky | ČTK | Pokles | Indikátor | Trading | Cena | FOREX | Pivot