Smart Communications
Tři pilíře moderního bankovnictví pro rok 2020 – digitální onboarding, proaktivní komunikace a empatie
20.01.2020 Svět bankovnictví se otáčí velmi rychle a chce-li v něm banka uspět, musí rychle reagovat na moderní trendy i technologické výzvy. Stejně jako ostatními obory, i bankovnictvím významně hýbe digitalizace. Ta bankám otevírá nové možnosti, jak optimalizovat procesy a přinášet zákazníkům ty nejlepší služby, ale zároveň je pro ně nelehkou výzvou. Co bude muset v roce 2020 banka splňovat, aby neztratila svou relevanci na bankovním trhu a byla pro zákazníky atraktivní?
Související klíčová slova:
Peníze | Daně | Finanční instituce | Banky | Pravděpodobnost | Investovat | Facebook | Banka | Založení účtu | Zkušenost | ROCE | Podnikání | Bankovnictví | Bankéř | Digitalizace | BSC | Co bude | Problémy | Úbytek | Karel Beran | Digitální onboarding | Onboarding | Digitální komunikace | Komunikace | Proaktivní přístup
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banky | ČTK | Banka | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | FOREX | Cena | Pivot