I když mnoho z nich lze léčit doma, tak v USA a Evropské unii jsou za tyto služby problémy s platbami. Společnost Signify Health se rozhodla zjednodušit postupy domácí léčby a platby za zdravotní služby.
Společnost Signify Health Inc. Uskuteční 10. února 2021 prvotní veřejnou nabídku akcií (IPO) na burze v New Yorku (NYSE). S akciemi společnosti se začne obchodovat následující den, 11. února, pod burzovním tickerem SGFY. Společnost před pandemií COVID-19 vykazovala vynikající výsledky, a proto je o to zajímavější hovořit o jejím obchodním modelu podrobněji.
Byznys Signify Health
Signify Health, Inc. Byla založena v roce 2017 a v současné době zaměstnává více než 2100 lidí. Společnost se stala přední zdravotnickou platformou, která zavádí nejúčinnější analytiku a technologie pro pomoc pacientům.
Určuje, zda je nutné, aby byl pacient přijat do nemocnice, a hledá pro ně nejúčinnějšího a nejlevnějšího lékaře. Ve spolupráci s celostátní sítí poskytovatelů zdravotnických služeb nabízí Signify pacientům možnost zůstat doma v případě, že není nutné stacionární přijetí. Struktura společnosti po IPO je uvedena níže.
Mezi klienty společnosti patří několik vlád států, soukromé společnosti, systémy zdravotní péče a skupiny soukromých lékařů. Společnost Signify Health věří, že se společnost stala lídrem ve dvou rychle se rozvíjejících segmentech trhu zdravotnických služeb:
1. Domácí péče (některé epizody péče)
2. In-Home Health Evaluation (IHE).
Společnost například poskytuje správu v rámci Medicare Bundled Payment for Care Improvement Advanced („BPCI-A“) s rozpočtem v hodnotě 6,1 miliardy USD.
Díky platformě Signify se počet lidí propuštěných z akutních zdravotnických jednotek v roce 2019 zvýšil o 15%, zatímco počet opakovaných návštěv se snížil o 10%. V důsledku toho má vláda příležitost efektivně zeštíhlit fungování sektoru zdravotní péče v celé zemi. V roce 2019 se k platformě společnosti připojilo více než 1 milion domácností ve 47 různých programech zdravotní péče.
Signify Health plně analyzuje klinické, sociální a behaviorální faktory, které pomáhají řídit potřeby zákazníků a minimalizovat možné výdaje. Společnost vytváří zisk, když přiláká zákazníky do programu zdravotní péče, a díky jejím službám šetří peníze. Tímto způsobem je Signify zaměřena na výsledky.
Společnost zvyšuje svůj podíl na trhu rozšířením spolupráce s pojišťovnami, sociálními organizacemi a reportujícími zdravotnickými subjekty. Signify Health samozřejmě soutěží s ostatními společnostmi na trhu, vzhledem k jeho značnému objemu.
Trh a konkurenti společnosti Signify Health
Celkové výdaje na zdravotní péči v USA v roce 2019 činily přibližně 3,8 bilionu USD. Podle odhadů společnosti bude do roku 2025 vynaloženo 60–70% těchto peněz na zlepšení kvality a nákladů na zdravotní služby. Za 4 roky bude Signify fungovat na trhu s objemem 2 biliony USD pouze v USA.
Obchodní model společnosti prokázal rychlý růst. Od roku 2015 se počet ročních lékařských prohlídek sjednaných prostřednictvím platformy Signify zvýšil z 390 tis. na 1,1 mil. V roce 2019 s průměrnou roční mírou růstu 28,9%. Signify funguje v 26 z 50 nejlepších programů Medicare Advantage. Pokud jde o epizodní péči, růst je ještě působivější: z 24 tis. v rámci BPCI v roce 2014 na 215 tis. v BPCI-A do roku 2019.
Klíčovými konkurenty společnosti jsou:
- UnitedHealth (UNH)
- Change Healthcare (CHNG)
- Humana (HUM)
- Matrix Medical Network
- Fusion5
- Archway
Finanční výkonnost
Během posledního kola financování společnost obdržela od společnosti New Mountain Capital přibližně 960 milionů USD. V době IPO Signify Health negeneruje čistý zisk, proto věnujme pozornost dynamice výnosů společnosti.
Zisk společnosti za posledních 12 měsíců od data zprávy činil 550,4 milionu USD. Předpokládané příjmy pro rok 2020 jsou 568,04 milionu USD. Za tři čtvrtletí roku 2020 činily výnosy společnosti 417,1 USD, což je ve srovnání se stejným obdobím roku 2019 nárůst o 13,2%. Za celý rok 2019 dosáhly výnosy společnosti Signify 501,8 USD, což je o 48,5% více než v roce 2018.
Jak můžeme vidět, tempo růstu loni zpomalilo. Průměrná míra růstu je však více než 30%, což je v pořádku pro mladé společnosti, které působí na trhu méně než 5 let.
Měli bychom také poznamenat, že čistá ztráta Signify Health má tendenci klesat. Za tři čtvrtletí roku 2019 činil tento ukazatel 20,5 milionu USD, což je o 25,8% více než ve stejném období roku 2020, což znamená pokles výdajů v době, kdy se zisky zvyšují. Pokud je vedení společnosti schopno udržet tuto dynamiku, může mít čistý zisk za 3 nebo 4 roky.
Společnost má na svých účtech hotovost 88 milionů USD s celkovými závazky v hodnotě 413 milionů USD. Majetek společnosti Signify se odhaduje na 1,5 miliardy USD.
Obecně je nutné věnovat pozornost růstu výdělků, hrubého zisku a peněžních toků z obchodních operací.
Silné a slabé stránky Signify Health
Nyní pojďme analyzovat všechny klady a zápory. Silnými stránkami společnosti jsou:
• Zkušený management
• Důvěryhodná značka a dlouhodobé vztahy se zákazníky.
• Společnost působí na trhu zdravotnických služeb v hodnotě přes 2 biliony dolarů.
• Pokročilá analytická platforma.
• Úspěšné případy spolupráce v rámci programů Medicare a Medicaid.
• Pozitivní zkušenosti se škálováním obchodního modelu.
Hlavní rizika investování do této společnosti jsou:
• Výdělky společnosti závisí na omezeném počtu zákazníků s vysokou hodnotou.
• Společnost je závislá na vládních zakázkách v hlavních zdravotnických programech, jako je BPCI-A.
• Společnost nevytváří čistý zisk ani nevyplácí dividendy.
• Tempo růstu výdělků se zpomaluje a může zůstat na stejné úrovni.
• Společnost závisí na legislativním rámci zdravotní péče a může mít značné ztráty, pokud se setká s obtížemi s přizpůsobováním se změnám.
Podrobnosti IPO a odhad kapitalizace Signify Health
Upisovatelé IPO jsou JP Morgan Securities LLC, Robert W. Baird & Co. Incorporated, William Blair & Company, LLC, Goldman Sachs & Co. LLC, Barclays Capital Inc., Deutsche Bank Securities Inc., BofA Securities, Inc., UBS Securities LLC a Piper Sandler & Co.
Signify Health plánuje prodat 23,5 milionu akcií za 17–19 USD za akcii za 423 milionů USD.
Peníze z IPO budou použity na rozšíření přítomnosti společnosti na trhu sloučením s menšími společnostmi. Podrobnosti nejsou zveřejněny. Po IPO se očekává, že kapitalizace společnosti bude 4,2 miliardy USD.
K posouzení růstového potenciálu akcií Signify Health použijeme poměr cena/prodeje (P/S Ratio). V okamžiku IPO je poměr 7,63 (4 200 / 550,5). Na trhu se zdravotnickými technologiemi může být poměr až 10, proto mohou akcie společnosti během období blokace dosáhnout 32%.
Tým RoboMarkets
info@robomarkets.cz
+420 800 088 482
https://www.robomarkets.cz/
Upozornění na rizika:
1. Tento materiál a informace v něm obsažené slouží pouze pro informační účely a v žádném případě by neměly být považovány za poskytování investičního poradenství pro účely zákona o investičních společnostech 87 (I) 2017 Kyperské republiky, nebo jakoukoli jinou formu osobního poradenství nebo doporučení, která se týká určitých typů transakcí s určitými druhy finančních nástrojů.
2. Minulá výkonnost není spolehlivým ukazatelem budoucích výsledků nebo budoucího výkonu.