Rozsahové strategie
Návratová Range Strategie šesti svící
06.07.2021 Rozsahové strategie, též známé jako „Range“, bývají mezi obchodníky považovány za jeden nejpopulárnějších obchodních stylů, přičemž hlavním důvodem, proč tomu tak je, je holý fakt, že s jejich pomocí může každý nejen velmi jednoduše realizovat obchody, ale také do jisté míry analyzovat současný stav a dělat důležitá rozhodnutí, aniž by k tomu potřeboval znát nepřeberné množství často zkreslených, či v danou chvíli již neaktuálních fundamentálních zpráv.
Další články k tématu Rozsahové strategie
Norská inspirace: Jak na správu bohatství, které nechcete „projíst“?
15.10.2012 Bohatý člověk. Snad příliš bohatý na strategii drobného investora, snad příliš chudý na strategie institu...
Související klíčová slova:
Intradenní obchodování | Peníze | Take-Profit | Rizika | Kapitál | CFD | DAX | Investice | Obchodník | Pozice | Riziko | Stop-Loss | Trading | Trend | Obchodování | Zkušenosti | Obchodovat | Investovat | Cena | Investiční | Trh | Range | Ztráty | Obchodování na devizovém trhu | Obchodní pozice | Purple Trading | Obchodní signál | Obchodování se CFD | Range strategie | Mnoho ziskových obchodů | Obchod | Vysoké riziko | Situace | IHNED | Pochybnosti | Obchody | Vysoká rizika | Signál | Poradce | Investovat peníze | JDE | Praha | Trading.com | Zvýšené riziko | Cíle | Strategie šesti svící | Návratová Range Strategie
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Banky | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot