Srovnání míry ziskovosti klientských účtů

Srovnali jsme ziskovost klientských účtů evropských brokerů, výsledek nás velmi překvapil
01.04.2021 V dnešním článku jsme se rozhodli podívat se na veřejně dostupná data o ziskovosti klientských účtů brokerů působících na území EU a porovnat je. Tato data musí brokeři, spadající pod Evropský orgán pro cenné papíry a trhy (ESMA) pravidelně zveřejňovat a uvádět na svých marketingových materiálech a internetových stránkách. Prošli jsme tedy stránky těch nejprominentnějších brokerských společností a porovnali, kolik procent klientských účtů je u nich ziskových. Výsledek nás opravdu mile překvapil.
Další články k tématu Srovnání míry ziskovosti klientských účtů

Srovnání ziskovosti klientů evropských brokerů
05.03.2021 Ziskovost klientských účtů evropských brokerů už dávno není údajem, který byste museli luštit z poznámky pod čarou, napsané drobným písmem někde v hlubinách smluvních podmínek. Všichni brokeři, působící na území EU, totiž jednají v rámci směrnicESMA (evropský orgán pro cenné papíry a trhy) a toto číslo musí zveřejňovat tak, aby bylo lehce dohledatelné. V Purple Trading jsme se proto rozhodli podívat se tomu “na zoubek” a porovnat ziskovost našich klientů se ziskovostí klientů konkurence. A výsledek nás velmi mile překvapil.

Srovnání ziskovosti klientů evropských brokerů 2021
21.04.2022 Toto srovnání vzniklo na základě veřejně dostupných dat o percentuální míře ztrátovosti retailových CFD účtů za období mezi 1. dubnem 2021 a 31. březnem 2022. Tato data musí brokerské společnosti, působící na území EU, zveřejňovat jako součást tzv. “disclaimerů”. Ty lze najít na veškerých marketingových materiálech (online bannery, emaily, ebooky), ale také v patičce na jejich webových stránkách. Na to, jak a kde tato data dohledat, se zaměřuje jedna z podkapitol tohoto článku.

Proč někteří brokeři dobrovolně sdělují čísla ztrátovosti svých klientů?
13.06.2022 Obchodování na finančních trzích, jakožto možný zdroj vedlejších příjmů, láká hodně lidí. Mnohdy se ale setkáváme s tím, že na nás vyskakují zdánlivě děsivá čísla ztrátovosti klientů brokerských společností. Ty o sobě zveřejňují samotní brokeři. Proč to dělají a má nás to odradit?
Související klíčová slova:
Zkušenosti | Obchodník | Forexové strategie | Tržní příležitosti | Trading Room | Zveřejňování ztrátovosti klientských účtů | Vysoké riziko | Ziskovost klientských účtů | Trading | Klienti Purple Trading | Peníze | Evropský orgán pro cenné papíry a trhy (ESMA) | Příležitosti | Pochybnosti | Vysoká rizika | Vice | Obchodování na devizovém trhu | Kapitál | Společnosti | Obchodování strategií profesionálů | Analytika | miniFX strategie | miniFX | Obchodovat | Obchodníci | Investiční cíle | Srovnání míry ziskovosti | 3М | Trading.com | Průměrný výnos | Investovat | Brokerské společnosti | Trhy | Přístup k tradingu | Rizika | Mnoho ziskových obchodů | Purple Trading | Riziko | Výnos | Trhy dnes | CFD | Obchodování | Zprávy | Obchodování se CFD | Dostupná data | FOREX | Živé obchodování | Ztráty | Daně | Dnes na trzích | Investice | Konkurence | Poradce | Praha | Investiční | ESMA | Píle | Úspěch | Cíle | Obchodní podmínky | Cenné papíry | Brokeři | Ziskovost | EU | Investovat peníze
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Růst | Obchodování | Banka | Banky | ČTK | Pokles | Indikátor | Trading | Cena | 3М | FOREX