Prodej luxusního oblečení
Bernard Arnault pozdvihl slávu luxusních značek Dior a Vuitton
14.12.2022 Vizitka francouzského podnikatele v oboru módy a luxusních výrobků Bernarda Arnaulta (73), který se podle agentury Bloomberg stal nejbohatším člověkem světa:
Další články k tématu Prodej luxusního oblečení
Analýza Fidelity International: Hodnota v našich šatnících
17.01.2022 Začátek nového roku je tradičně časem vyhazování nechtěných dárků a zbavování se loňského nepořádku. Než však sáhnete po odpadkovém koši, nabízí se stále více alternativních možností.
Vnímání luxusu se mění: prestiž nahrazuje minimalismus a zásady. Firmy, které se tomuto trendu přizpůsobí nejrychleji, si udrží svou pozici
27.08.2024 Odvětví luxusního zboží prochází významnými změnami. Zatímco v minulosti bylo vnímáno jako něco exkluzivního, co si nemůže dovolit každý, dnes se zejména v Číně dostává do popředí pojem "luxusní ostuda". Ekonomická nejistota a přísné sociální zásady vlády totiž nabádají spotřebitele k menší okázalosti. Tyto změny negativně ovlivňují prodej řady známých luxusních značek. A nejen tam. Celkově lze pozorovat změnu chování spotřebitelů a posun k takzvanému "tichému luxusu", což podtrhuje i aktuální kauza Dior a Armani, ale také hospodářské výsledky prodejů dalších módních domů.
Burberry prodlužuje pokles na 20leté minimum a společnosti hrozí vypadnutí z FTSE 100📉
28.08.2024 Britský výrobce luxusního oblečení, parfémů a obuvi Burberry (BRBY.UK) dnes ztrácí 1,5 %, protože FTSE Russel informoval, že společnost pravděpodobně vypadne z hlavního britského indexu od září 2024. Od začátku roku se Burberry propadla o 50 %. Společnost očekává, že celoroční zisk meziročně klesne o 40 %. Tržby z prodeje luxusních výrobků v Asii a Číně (historicky „růstový sektor“) klesly o 21 %, resp. 23 %. Burberry minulý měsíc vyměnilo generálního ředitele, kterým se stal Joshua Schulman, bývalý generální ředitel Jimmy Choo (od roku 2007 do roku 2012). Na druhou stranu vypadnutí z indexu možná není signálem dalšího poklesu, protože prodejci krátkých pozic mohou začít uzavírat své sázky. Celkově lze říci, že obchodování Burberry rozhodně zpomaluje a rozsah poklesu v letech 2023-2024 je podobný jako v případě GFC 2008.
Majitel luxusní značky Louis Vuitton zaznamenal slabší výsledky, ale prokázal odolnost
23.10.2024 Francouzský konglomerát LVMH, známý především svou luxusní značkou Louis Vuitton, zaznamenal ve třetím čtvrtletí 2024 prudký pokles tržeb v Asii. To vyvolalo obavy o náladu tamních spotřebitelů, zejména na důležitém čínském trhu. Nepříznivé hospodářské výsledky zasáhly nejen akcie LVMH, ale i dalších evropských prodejců luxusního zboží. Vzhledem k přetrvávajícím obtížným hospodářským podmínkám na klíčových trzích však situace nemusí být tak nepříznivá, jak se na první pohled zdá.
Makro: Srovnatelné tržby amerických maloobchodů byly v únoru robustní
04.03.2011 Navzdory zimním bouřím, které zasáhly velkou část Spojených Států a dramatickému vzestupu cen PHM, ...
Makro: Srovnatelné tržby amerických maloobchodů v březnu rostly o 2,0 pct
08.04.2011 Spotřebitelé v březnu překvapili nečekaně silnými výdaji navzdory zdražení benzínů, chladnějšímu počasí v některých obla...
Makro: Srovnatelné tržby amerických obchodů v říjnu zpomalily růst
05.11.2010 Největší americké obchodní řetězce reportovaly v říjnu smíšené výsledky, které ale vyšly v souladu s od...
Makro: Srovnatelné tržby amerických obchodů v září rostly o 2,6 pct
08.10.2010 Největší americké obchodní řetězce reportovaly v září nevyrovnané výsledky. Výkon negativně ovlivnilo ab...
Hermès: Nesporný mistr luxusu
15.11.2024 Vstřícná prohlášení Čínské lidové banky (PBOC) a čínské vlády zpočátku poskytla francouzskému luxusnímu sektoru významné výhody, které však byly zmírněny realitou firemní výkonnosti. LVMH a Kering skutečně zatížily celý sektor tím, že vykázaly výsledky hluboko pod jejich standardy z posledních let. Tržby LVMH se ve třetím čtvrtletí snížily o 3 %, což bylo ovlivněno Čínou, zatímco Kering podal ještě neuspokojivější výkon s 16% poklesem příjmů, včetně 25% poklesu u své vlajkové lodi značky Gucci. Moncler nebyl vůči tomuto trendu imunní a zaznamenal 3% pokles příjmů. Přesto, uprostřed tohoto přívalu špatných zpráv, jedna společnost nadále zůstává odolná: Hermès.
Turisté nakupující v Japonsku působí luxusním značkám problémy
04.08.2024 Zástupy turistů cestují do Japonska, aby nakoupili luxusní oblečení a kabelky, jejichž cena se výrazně snížila v důsledku oslabení jenu. Podniky vyrábějící luxusní zboží, jako je LVMH, mateřská společnost firmy Louis Vuitton, by ale byly raději, kdyby turisté zůstali ve svých zemích a nakupovali tam, napsala agentura Reuters.
Související klíčová slova:
Francie | Bloomberg | LES | EUR | USD | Byznys | Zisk | Reuters | Twitter | ROCE | Miliardář | Podnikatelé | Firmy | Agentura Bloomberg | Les Echos | Tesla | ČTK | Majetek | Automobilky | Čistý zisk | Louis Vuitton | LVMH | Arnault | Bernard Arnault | Šperky | Impérium | SAS | Konsorcium | Jacobs | Umění | Internetové společnosti | Prodej | Společnosti | Francouzský miliardář | Mediální skupina | Společnost | 3М | Le Parisien | Christian Dior | Dior | Guerlain | Sephora | Marc Jacobs | Emilio Pucci | Fendi | Karl Lagerfeld | Moët & Chandon | Moët | Dom Pérignon | Hennessy | Koňak Hennessy | Koňak | Kenzo | Tiffani | Groupe Les Echos | Groupe Les Echos - Le Parisien | Agache Commandite SAS | Agache Commandite | Rodina Arnaultů | Chateau d'Yquem | Helene Mercierová
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Banky | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot