David Kotora

Mediální obraz voleb do Evropského parlamentu: Která strana či hnutí rezonuje v médiích nejvíce?
03.06.2024 Počet mediálních výstupů, tonalita, nejčastější zdroje i nejvíc skloňované strany a hnutí. Společnost Mediaboard opět spouští svůj nezávislý projekt Mediální obraz, který na jednom místě přináší data o mediálním pokrytí kandidátů do voleb do Evropského parlamentu. Navazuje tak na úspěšný projekt, který mapoval české prezidentské volby. Otevřená data jsou aktualizována v reálném čase a může je využít široká veřejnost i instituce.
Související klíčová slova:
Trend | Turek | Novinky.cz | Transparency International | Projekt Mediální obraz | Volby do Evropského parlamentu | Evropský parlament | Volby | Mediální obraz | MF | Prezidentské volby | ONE | Společnost | MF DNES | Právo | Hnutí ANO | Know-how | Ukrajina | Instituce | CEO | Podcasty | Evropa | Novinky | Ukrajina a Rusko | SPD | Komunikace | ODS | Rusko | Organizace | Média | Přehled | Transparentnost | Služby | Sentiment | Piráti | CZ | ANO | ROCE
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banka | Obchodování | Růst | Banky | ČTK | Pokles | Indikátor | Trading | Cena | FOREX | Pivot
|
|