USHI
Začali jako youtubeři, dnes úspěšně podnikají. Erik Meldik a MamaDomisha bodují vlastní značkou šperků
15.05.2023 Točili úspěšná videa na kanál YouTube, poté se přesunuli na sociální síť Instagram, kde jako rodina baví dohromady přes milion sledujících. Před dvěma lety se však Erik Meldik a Dominika Šťovíčková alias MamaDomisha rozhodli posunout svůj business na další stupeň a splnit si sen o vlastní kolekci šperků. Vstoupili na trh s první designovou stříbrnou náušnicí jménem Kasiopea – a strhla se mela. Od té doby spustili dalších pět kolekcí unikátních šperků, které sami navrhují. Jaká je dnes jejich vize ohledně značky? Co jim přijde nejtěžší? A kdo z nich má při neshodách poslední slovo?
Související klíčová slova:
Stříbro | Zlato | Business | Zkušenosti | Praxe | Cena | Trh | Firmy | Šperky | Rhodia | Instagram | Sociální síť | MAM | Ceny | Nikl | SNY | Dominika | TIM | Youtubeři | ZEN | Sociální síť Instagram | Erik Meldik | MamaDomisha | Dominika Šťovíčková | Dominika Šťovíčková alias MamaDomisha | Kasiopea | Provoz eshopu | Televizní reklamy | Zlatá kolekce
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banky | Banka | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot