Tržby z prodeje luxusního zboží
Bain: Tržby z prodeje luxusního zboží letos rekordně klesnou
18.11.2020 Celosvětové tržby z prodeje luxusního zboží letos kvůli pandemii klesnou o rekordních 23 procent na 217 miliard eur (5,7 bilionu Kč), navzdory oživení poptávky v Číně. Zaznamenají tak první pokles od roku 2009, kdy vrcholila globální finanční krize. Předpověděla to dnes poradenská společnost Bain. Zpřesnila tak svou květnovou prognózu, kdy předpovídala pokles globálních tržeb o 20 až 35 procent.
Další články k tématu Tržby z prodeje luxusního zboží
Média: Šéf francouzské firmy na prodej luxusního zboží LVMH se chystá do Číny
01.06.2023 Šéf francouzského podniku na prodej luxusního zboží LVMH a druhý nejbohatší člověk na světě Bernard Arnault se tento měsíc chystá navštívit Čínu. S odvoláním na informované zdroje to dnes uvedla agentura Reuters. Prodej luxusního zboží na jednom z největších spotřebitelských trhů na světě utlumila pandemie, nadnárodní společnosti ale pečlivě sledují, jak se druhá největší ekonomika světa zotavuje.
LVMH po zveřejnění výsledků klesá o 4 % ⌚
24.07.2024 Akcie LVMH (MC.FR) během dnešní seance ztrácejí téměř 4 % a klesají na nejnižší úroveň za posledních šest měsíců poté, co neuspokojivé výsledky výrobce luxusního zboží naznačily, že i ty nejsilnější značky podléhají zpomalující poptávce po luxusních produktech.
Majitel luxusní značky Louis Vuitton zaznamenal slabší výsledky, ale prokázal odolnost
23.10.2024 Francouzský konglomerát LVMH, známý především svou luxusní značkou Louis Vuitton, zaznamenal ve třetím čtvrtletí 2024 prudký pokles tržeb v Asii. To vyvolalo obavy o náladu tamních spotřebitelů, zejména na důležitém čínském trhu. Nepříznivé hospodářské výsledky zasáhly nejen akcie LVMH, ale i dalších evropských prodejců luxusního zboží. Vzhledem k přetrvávajícím obtížným hospodářským podmínkám na klíčových trzích však situace nemusí být tak nepříznivá, jak se na první pohled zdá.
Makro: Srovnatelné tržby amerických maloobchodů v květnu meziročně rostly o 2,6 pct
04.06.2010 Největší americké maloobchodní řetězce reportovaly v květnu zrychlení tempa prodejů poté, co byly ...
Evropský maloobchod se zotavuje, ale luxusní zboží potřebuje ty, kteří hodně utrácí
02.07.2020 Evropa se začíná „oklepávat“ z omezení pohybu a podle analýzy Fidelity International ukazují čerstvá data známky oživení u maloobchodu, jednoho z nejvíce zasažených odvětví. U luxusního zboží je kvůli absenci čínských turistů, kteří hodně utrácí a představují až 40 procent poptávky v tomto sektoru, nejbližší výhled nejistý.
Vnímání luxusu se mění: prestiž nahrazuje minimalismus a zásady. Firmy, které se tomuto trendu přizpůsobí nejrychleji, si udrží svou pozici
27.08.2024 Odvětví luxusního zboží prochází významnými změnami. Zatímco v minulosti bylo vnímáno jako něco exkluzivního, co si nemůže dovolit každý, dnes se zejména v Číně dostává do popředí pojem "luxusní ostuda". Ekonomická nejistota a přísné sociální zásady vlády totiž nabádají spotřebitele k menší okázalosti. Tyto změny negativně ovlivňují prodej řady známých luxusních značek. A nejen tam. Celkově lze pozorovat změnu chování spotřebitelů a posun k takzvanému "tichému luxusu", což podtrhuje i aktuální kauza Dior a Armani, ale také hospodářské výsledky prodejů dalších módních domů.
LVMH podporuje dobrý sentiment v sektoru luxusního zboží
13.04.2023 Moët Hennessy Louis Vuitton (MC.FR) po zveřejnění velmi dobrých výsledků za Q1 2023 rozdmýchává býčí sentiment v celém globálním sektoru luxusního zboží. Začátek roku, navzdory nepříznivým celkovým podmínkám na trhu, nedokázal vykolejit dynamiku společnosti. Dočkali jsme se nad očekávání dobrých kvartálních výsledků. Hlavním podpůrným faktorem jsou samozřejmě otevírající se asijské trhy, jejichž poptávka po nejdražším zboží je velmi vysoká. Jediným trhem, který naznačoval pokles poptávky, byly Spojené státy americké.
Nejdůležitější události ve světové ekonomice v roce 2023
30.12.2023 V tomto každoročně oblíbeném a již tradičním článku se podíváme na všechny klíčové události, které nejvíce ovlivňovaly světové finanční trhy. A to vše velmi přehledně uskupeno do jednotlivých měsíců a dnů – den za dnem jak události přicházely na trhy.
Makro: Srovnatelné tržby amerických maloobchodů v květnu meziročně rostly o 5,4 pct
03.06.2011 Srovnatelné prodeje amerických maloobchodů zaznamenaly v květnu robustní růst a opět předčily očekávání, zvýšené c...
Makro: Srovnatelné tržby amerických maloobchodníků rostly v červenci pomaleji
05.08.2011 Srovnatelné tržby největších amerických maloobchodů rostly v červenci pomaleji ale splnily očekáván...
Související klíčová slova:
Čína | USA | EUR | Finanční krize | Reuters | ROCE | Spojené státy | Tržby | Poradenská společnost | Globální finanční krize | Propad | Politická nejistota | Nejistota | Tempo růstu | Výhled | Krize | ČTK | Obchod | Firma | Šíření koronaviru | Pokles | Pandemie | Internetový obchod | Opatření proti šíření koronaviru | Druhá vlna | Vlna koronaviru | Oživení poptávky | Druhá vlna koronaviru | Prodeje luxusního zboží
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Reuters | Banky | Banka | ČTK | Obchodování | Růst | Indikátor | Trading | Pokles | Cena | FOREX | Pivot